CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Sorry, ännu en jämförelse..  (läst 11533 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TheSwede

SV: Sorry, ännu en jämförelse..
« Svar #30 skrivet: oktober 26, 2017, 12:23:05:05 »
Richard är den jag hyser en väldig respekt för. Han är i alla trådar å hjälper folk med tips å trix. Fortsätt så Richard.

Poolgiganten

Utloggad Watch

SV: Sorry, ännu en jämförelse..
« Svar #31 skrivet: oktober 26, 2017, 12:26:42:42 »
fattar du det Teknikern, eller är du bara en lipsill som tar illa vid dig av andras uppfattningar.  ;)


Du skulle ha för lipsill ditt lilla "piiiip"!  >:(

 ;)   :angel:   ;D


*Ja jag kan många "smickrande" tillmälen som inte lämpar sig i tryck.*  ::)

Det var ju bra att vi fick klart för oss att avsikten inte var att kränka någon utan att allt bara var ett skämt. Att jag inte kunde förstå det? Hur som helst så är nu det hela utagerat, i alla fall för min del och avslutet blev ju sött. <sol>
« Senast ändrad: oktober 26, 2017, 13:16:04:04 av Watch »

Tess70

  • Gäst
Tess70
SV: Sorry, ännu en jämförelse..
« Svar #32 skrivet: juni 01, 2018, 09:34:52:52 »
Hej, skriver denna fråga då jag vill få så mycket ”negativa upplysningar” på förhand, så man inte köper grisen i säcken. Men när ni skriver så får jag inte uppfattningen om vilka säljare eller kar ni talar om.
Menar ni att kar för 160000-190000 som är tillverkade i Kina är skit, eller är det andra kar som avses?
Denform och Passionspa är väl tillverkade i Kina, men den ena kallar sig dansktillverkad och den andra är från Nederländerna. De köper väl in sig i en del av en fabrik i Kina gissar jag.
Så hjälp mig gärna förstå vilka märken/kar det är som är dåligt tillverkade. För mig är dessa summor gigantiska, typ en tredjedel av vårt hus värde!
Så det får ju inte bli fel vid inköpet.

Jag har jämfört swimspa från usspa för 300000kr med passionspa Aquatic2 och Fitness2 för 100000 kr mindre.
Usspa verkar fantastiskt bra, enkelt stilfullt och andas kvalitet. Men jag har egentligen ingen aning. Passionspa som kostar nästan hälften - är de hälften så bra i kvalitet då?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag