VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Swebad  (läst 12232 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad oscar

SV: Swebad
« Svar #10 skrivet: maj 22, 2019, 22:40:15:15 »
Har du råd skulle jag rekommendera att köpa ett bad av de större amerikanska tillverkarna.
T.ex. Dimension one spa, Vita spa, Sundance, Hot spring, Jacuzzi. 

Hej. Jag har kollat många dina inlägg och undrar om du kan hjälpa mig köpa rätt bad. Mvh Kamil

Poolgiganten

Kamil

  • Gäst
Kamil
SV: Swebad
« Svar #11 skrivet: maj 23, 2019, 20:32:46:46 »
Har du råd skulle jag rekommendera att köpa ett bad av de större amerikanska tillverkarna.
T.ex. Dimension one spa, Vita spa, Sundance, Hot spring, Jacuzzi.
Vad tro ni om den
https://www.bewellspas.se/produkt/spa-canadien-5-platser-75-jets-modell-o575/

Utloggad Njalden

SV: Swebad
« Svar #12 skrivet: augusti 10, 2021, 12:18:03:03 »
Du får också två helt skilda kvalitetsklasser där Hotspring är den bättre !!

Vet inget om swebad, men kvaliten och garantier från hotspring kan jag intyga om att de är inget värda. Köpte ett hotspring bad som levererades med lampor som ej var vattentäta. När de "äntligen" efter ca 1års tjat kom för att fixa detta garantiärende så förstörde de badet genom att använda vanligt fogskum istället för orginalskum då fogskum är mycket billigare. Fogskummet expanderade och spräckte vattenslang vilket i sin tur förstörde värmeelementet.
Hotspring vägrat ta på sig något ansvar, och har slutat svara på mail och telefon. Avråder alla å det starkaste för denna klåpar-firma.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan