Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Våran pool  (läst 40112 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad m"rtin

  • Snart helt färdig!
  • Kunnig
  • ****
  • Antal inlägg: 91
  • Total likes: 0
  • Varför gjorde inte jag det här tidigare!
    • Visa profil
SV: Våran pool
« Svar #70 skrivet: augusti 10, 2008, 10:28:35:35 »
Halloweeeen, naturligtvis ;) Här får du en bild på mig, när jag övar....inte på att flyga....bara smyga !!

Himla effektfullt med ledbelysning i ögonen, prova det, man ser ALLT i ett helt annat ljus  :D Igelkotten plöjde fram precis som vanligt,  :'( ingen skillnad alls, måste nog prova en annan förklädnad  <hmm>

LOTTERÖD



Jag tror att det är ögonfärgen som är problemet. Jag skulle nog satsa på mossgröna ögon istället för det smälter in i omgivningen bättre. Vidare så tycker jag att du borde öva lite mer på själva svansföringen. När vi ändå diskuterar utseende så vill jag nog att du även funderar på pälsfärgen också. Svart inte bra!  :-\
Jag tror mer på brunt faktiskt, inte så rolig färg kanske men du kommer inte att synas så bra.  O0

Mvh Martin
Rubinpool 5 meter i diameter, 1,35 m djup. Hemmasnickrat pooltak. Värmepump Brilix thp05.

Poolgiganten

Utloggad LOTTERÖD

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Löberöd / Skåne
  • Antal inlägg: 414
  • Total likes: 1
  • Kön: Kvinna
  • Helt fantastiskt, tveka inte, bygg pool !!!!!!
    • Visa profil
SV: Våran pool
« Svar #71 skrivet: augusti 14, 2008, 15:48:09:09 »
Hej och tack för tipsen  O0

När får vi se bilder på ditt pooltak  <dontkn>


LOTTERÖD


En STEELPOOL, hela poolen är i rostfritt, byggd 2007, modell Löberöd, 8 x 4 m + trapp 2 m, Ideal Cover klasik C pooltak, B 5,70 m, L 10,63 m, H 1.85 m. Pooltaket fixar värmen i vattnet, har ingen annan uppvärmning, rekordtemp förra året 32 grader !!!

Utloggad m"rtin

  • Snart helt färdig!
  • Kunnig
  • ****
  • Antal inlägg: 91
  • Total likes: 0
  • Varför gjorde inte jag det här tidigare!
    • Visa profil
SV: Våran pool
« Svar #72 skrivet: augusti 14, 2008, 21:12:04:04 »
Det är uppsatt men det är lite smågrejer kvar som skall göras. Det kommer snart, det lovar jag.
Semestern är slut, så nu går det lite långsammare, tyvärr.  :(

Mvh Martin
Rubinpool 5 meter i diameter, 1,35 m djup. Hemmasnickrat pooltak. Värmepump Brilix thp05.

Utloggad m"rtin

  • Snart helt färdig!
  • Kunnig
  • ****
  • Antal inlägg: 91
  • Total likes: 0
  • Varför gjorde inte jag det här tidigare!
    • Visa profil
SV: Våran pool
« Svar #73 skrivet: oktober 19, 2009, 16:17:26:26 »
Hejsan på er glada poolare!
Nu har sommaren gått och jag hoppas att alla har badat ordentligt för det har vi gjort. Till slut så har vårat hemmabyggepoolskydd blivit färdigt. Det tog sin lilla tid men man måste ju hinna bada lite också. Som sagt så är poolskyddet färdigt och det blev väldigt bra. Svärfar har stått för både design och konstruktion. Han var runt lite överallt för att få i hop det. För att inte ha kostat mer är ca:6000 kr så är vi väldigt nöjda. Ända nackdelen är att det är lite besvärligt att få bort det men är man två st så går det på några minuter.

Här kommer lite bilder. Tyvärr inte så sommarinspirerande för jag tog dom i går vid vinterstängningen.









Mvh Martin
Rubinpool 5 meter i diameter, 1,35 m djup. Hemmasnickrat pooltak. Värmepump Brilix thp05.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag