CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Aluna pooltak  (läst 13267 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TommyC

SV: Aluna pooltak
« Svar #10 skrivet: oktober 12, 2014, 13:00:09:09 »
Märkligt att det kommer som en överaskning att kunden vill ha monteringsanvisningen. De var väldigt generösa med olika varianter av och antal beslag som ingick. Innan jag fick monteringsanvisningen var jag dock förbryllad över vart allt skulle monteras, det skulle det inte, de flesta beslagen blev över.

Ja, en bild vore kul!
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Poolgiganten

Utloggad Fiskarn

SV: Aluna pooltak
« Svar #11 skrivet: oktober 12, 2014, 13:39:16:16 »
Alunataket vi köpte kom färdigmonterat i sektioner. Dessutom ingick montering av taket i priset.
Det tycker jag man ska kräva när man köper ett tak som inte är "lågpris".
6,6x4,1 Octavia Folkpool, saltvatten.
Pooltak Aluna Wariant lågt.
Minimaster för styrning/dosering av klor och pH.
UV-rening Auto UV-75 från Pahlén.

Utloggad TommyC

SV: Aluna pooltak
« Svar #12 skrivet: oktober 12, 2014, 15:42:58:58 »
Våra taksektioner kom färdigmonterade. Montering av taket ingick inte, det hade hur som helst inte varit möjligt p g a alla anpassningar jag behövde göra innan taket kunde monteras.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad TommyC

SV: Aluna pooltak
« Svar #13 skrivet: juli 15, 2016, 12:21:31:31 »
Här kommer på begäran en bild på beslagen som håller gaveln i uppfällt läge. Montering av dessa täcktes inte av monteringsanvisningen. Det sitter ett likadant par beslag på vänstra sidan. Jag placerade beslagen så långt isär som möjligt för att få största möjliga moment som håller kvar gaveln i uppfällt läge.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag