VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: DÅLIGT MED RESERVDELAR TILL dOLPHIN  (läst 1492 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hokkepool45

DÅLIGT MED RESERVDELAR TILL dOLPHIN
« skrivet: april 22, 2019, 21:14:02:02 »
Min Astral Dolphin Easy kleen fungerar alldeles utmärkt.Men så pajade nätdelen. Och ingen sådan tycks gå att finna. Måste antagligen köpa en ny robor.Vad vågar jag köpa när en så enkel grej som nätaggregat inte går att få tag på? Violl inte stå där igen om några år bara för att en tämligen enkel reservdel inte finns i Sverige mer..
Vilket märke skall man tro på? Och jag behöver en som jag kan styra(helst med fjärr) för i en njurformad pool går de flesta poolrobotar vilse.

Poolgiganten

Utloggad Oceanum

  • I branschen
  • Dignitär
  • ******
  • Antal inlägg: 362
  • Total likes: 36
  • Har en mosaikpool 10,5x3,5m
    • Visa profil
    • Oceanum - Pool & Pooltillbehör på nätet
SV: DÅLIGT MED RESERVDELAR TILL dOLPHIN
« Svar #1 skrivet: april 23, 2019, 06:26:11:11 »
Har du kollat med Processing.se De är grossist på Dolphin i Sverige.

Med vänlig hälsning,
Martin
Mvh
Martin | Oceanum

Vi jobbar med Pahlén, Gullberg & Jansson, Chemoform, Swed Handling, Clear Pool, Lay Z Spa, Scuba II, Litokol, Walter

hakan Wasén

  • Gäst
hakan Wasén
SV: DÅLIGT MED RESERVDELAR TILL dOLPHIN
« Svar #2 skrivet: april 24, 2019, 11:31:02:02 »
Ja cirka 3 000 kronor kostar den.Men jag vet ju inte hur län ge poolroboten sedan går. Funderar på Dokphin 400 ellefr Raport som äv en den kan styras. Någon som vet varför det skiljer 4 000 kronor me,llan  Dolphin 400 och Rapor?

Utloggad 25° i vattnet

SV: DÅLIGT MED RESERVDELAR TILL dOLPHIN
« Svar #3 skrivet: april 30, 2019, 00:06:45:45 »
kan vara kvallite ? man brukar att få vad man betalar för, swim and fun är inte kända för sin höga kvallite så skiljer det inte mera än 4000 så är Raptor väldigt dyr och inte prisvärd
Jag skulle gå på M4 alla dagar i veckan

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan