CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Kanthängd vattenrening badtunna/pool?  (läst 918 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Suhagg

Kanthängd vattenrening badtunna/pool?
« skrivet: juli 27, 2019, 20:24:23:23 »


Har en badtunna ca 1500l som används vintertid 2-4gånger per månad. Vill inte bygga något frostsäkert.
Sommartid vore det schysst att använda den för att svalka sig i.

Funkar denna typ okej? 2000kr är väl vad det kan vara värt för mig. Finns det bättre sämre modeller och vilket medel ska jag köra med?
Gärna något som är ok att tappa ut i naturen då jag byter vatten lite då och då.


Poolgiganten

Utloggad Cybertron

SV: Kanthängd vattenrening badtunna/pool?
« Svar #1 skrivet: juli 27, 2019, 20:37:30:30 »
hej

jag har haft denna modell och den fungerade jättebra! var försiktig bara (om inte designen ändrats) så är den lite känslig i fästet mellan där hängaren går in i plastbehållaren. Min gick sönder två gånger (fick ny båda gångerna på garanti)
Men den renar bra och det fungerar :D


Utloggad Suhagg

SV: Kanthängd vattenrening badtunna/pool?
« Svar #2 skrivet: juli 28, 2019, 09:00:10:10 »
hej

jag har haft denna modell och den fungerade jättebra! var försiktig bara (om inte designen ändrats) så är den lite känslig i fästet mellan där hängaren går in i plastbehållaren. Min gick sönder två gånger (fick ny båda gångerna på garanti)
Men den renar bra och det fungerar :D

Tack.
Inget problem att den inte suger upp i botten på poolen/tunnan? Tänker att det är väl där en del skit samlas. Var det till tunna eller pool du använde den?

Vad körde du med för medel i övrigt?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag