VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Pooltak friformspool  (läst 1078 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Nelia

Pooltak friformspool
« skrivet: december 12, 2019, 15:04:53:53 »
Hej!
Vi köpte ett hus med en friformspool med formen av typ en njure :-)
Nu letar vi med lus och lyckta efter ngt typ av tak/ täckning som är smidig och snygg.
Ngn där ute som har ett tips?
Tacksam för alla svar!

Poolgiganten

Lars G

  • Gäst
Lars G
SV: Pooltak friformspool
« Svar #1 skrivet: december 13, 2019, 13:37:08:08 »
Hej
Jag har också en friformspool njurformad från MiamiPool och löst detta med pooltak
Sänd ett mail eller ring mig skall jag berätta hur jag har gjort.
Hälsning
Lars
0757717151
lars@sjoland.com

Utloggad TommyC

SV: Pooltak friformspool
« Svar #2 skrivet: december 14, 2019, 10:05:18:18 »
Om du istället berättar här hur du har gjort så kanske fler får nytta av dina tips. Det är ju det som är vitsen med ett forum.

Det kan ge bättre svar om man berättar hur stor poolen är. Det kanske finns vanliga tak som passar.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Erica

SV: Pooltak friformspool
« Svar #3 skrivet: december 14, 2019, 23:16:48:48 »
Det finns ju knappast något pooltak som svänger utmed en njurformad pool. Man får nog titta efter ett tak med rektangulär form stort nog att rymma "njuren", vilket då ger en del extra plats vid sidan - kan vara bra för en sittplats etc. om det är ett högt pooltak - på ett lågt tak fungerar ju inte den delen.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag