CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Pool central baeze  (läst 860 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Marrasie

Pool central baeze
« skrivet: augusti 11, 2023, 13:28:27:27 »
Hej

Jag har en pool elcentral som jag skulle behöva få hjälp med hur den ska installeras. Tyvärr blev jag lämnad i sticket av min oseriösa pool byggare. Filter och pool pump är installerad redan men jag förstår inte riktigt hur kablarna ska dras till pool centralen.

Någon vänlig teknisk person som kan guida mig?

Obs har en elektriker som ska hjälpa till med detta men han behöver instruktioner då han aldrig installerat en sådan styrning.

Poolgiganten

Utloggad Erica

SV: Pool central baeze
« Svar #1 skrivet: augusti 12, 2023, 03:02:35:35 »
Finns det ingen manual till enheten ? Där borde allt framgå. Är det bara en "basic" elcentral (typ jordfelsbrytare, säkringar, manöverbrytare etc) eller innehåller den några smartfunktioner, internetanslutning, styrbarhet etc. ? I det första fallet borde varje normal elektriker kunna koppla in den,  klarar man inte det bör man inte arbeta som elektriker. I det andra fallet krävs mer dokumentation om själva centralen.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag