VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Dekorationsfilm vid vattenlinje  (läst 1790 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Dimitris76

Dekorationsfilm vid vattenlinje
« skrivet: januari 05, 2017, 21:13:59:59 »
Jag har betongpool som är målad vit med epoxyfärg.

Jag läser att kakel vid vattenlinje kan lätt frostskadas så jag googlade fram några andra alternativer.

Har man erfarenhet med det här företag och deras produkter?
http://www.borderchoice.com/

Mvh,
Dimi
4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Poolgiganten

Utloggad Dimitris76

SV: Dekorationsfilm vid vattenlinje
« Svar #1 skrivet: juli 03, 2017, 10:00:58:58 »
Jag svarar på min egen tråd!  ::)

Jag har beställt i vintras en kit från www.borderchoice.com Designer Range (Ancient Stone Sand Twist) som jag fick inte installera före nu.

Fast nu står poolen töm pga läckage och jag tänkte att det vore lättare att göra man det stående i poolen istället för upp och ner från sargen.

Här är nåra BEFORE kort:
« Senast ändrad: juli 03, 2017, 10:10:59:59 av Dimitris76 »
4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Utloggad Dimitris76

SV: Dekorationsfilm vid vattenlinje
« Svar #2 skrivet: juli 03, 2017, 10:11:10:10 »
Och AFTER...
4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Utloggad Dimitris76

SV: Dekorationsfilm vid vattenlinje
« Svar #3 skrivet: juli 03, 2017, 10:46:01:01 »
Nästan färdig...
« Senast ändrad: juli 03, 2017, 10:57:07:07 av Dimitris76 »
4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Utloggad kenta2

SV: Dekorationsfilm vid vattenlinje
« Svar #4 skrivet: juli 07, 2017, 11:22:14:14 »
Det blev väldigt fint. Kan ju vara värt att lägga på minnet för linerpoolägare också. Det brukar ju med tiden bli både UV-blekning och vattenlinjemissfärgning att dölja.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan