Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Äntligen är poolen klar!  (läst 67570 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad LOTTERÖD

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Löberöd / Skåne
  • Antal inlägg: 414
  • Total likes: 1
  • Kön: Kvinna
  • Helt fantastiskt, tveka inte, bygg pool !!!!!!
    • Visa profil
SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #150 skrivet: juni 11, 2009, 00:29:59:59 »

Fint  O0 O0, känns bra va !!

LOTTERÖD
En STEELPOOL, hela poolen är i rostfritt, byggd 2007, modell Löberöd, 8 x 4 m + trapp 2 m, Ideal Cover klasik C pooltak, B 5,70 m, L 10,63 m, H 1.85 m. Pooltaket fixar värmen i vattnet, har ingen annan uppvärmning, rekordtemp förra året 32 grader !!!

Poolgiganten

Utloggad CAD-Ludde

  • CARPE DIEM
  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: KNIVSTA
  • Antal inlägg: 106
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Badsugen dotter..
    • Visa profil
SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #151 skrivet: juni 11, 2009, 20:10:40:40 »
Grattis!
Verkligen toppenfint, hoppas som de andra att de fina solstolarna snart kommer till användning..  <sol>
/Patrik
Nordic Pool 6x4
Pahléns 51 VP
Pooltak
Hoppas bada till mizzommar...

Utloggad Elmer Fudd

SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #152 skrivet: juni 11, 2009, 20:31:19:19 »
Ett ord: Nice  O0

Utloggad Daphne

SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #153 skrivet: juni 11, 2009, 22:13:33:33 »
Det blev verkligen jättesnyggt, grattis Vicki. Bara ni/vi nu får användning av solstolar, sällskapsutrymmen med mera med sol och värme! Vi närmar oss också slutet men ännu återstår en hel del tunga jobb. Vi har precis varit och beställt 100 m2 sten så nu väntar en tung helg!

Yvonne
Poolstores Flexipool 4x8 m Roman-end trappa, Carraraliner, Zodiac Tri Mid Saltklorinator, Fairland VP samt ett Klasik No Line Tak!

Utloggad slottet

SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #154 skrivet: juni 11, 2009, 22:22:30:30 »
Hej Yvonne!

Du får inte glömma att uppdatera med fler bilder, jag har inte sett några på ett tag! Lycka till med stenläggnignen och glöm nu inte mycket bilder

Vi har lite av finliret kvar samt att lägga om den gamla altanen för med den nya trallen passar lisksom inte det gamla in riktigt.

Idag var det en tung dag, vi har glömt att pumpa ur dränerigsbrunnen (j****gt klantigt) vilket har lett till att maskinrummet stod i 30cm vatten idag vilket i sin tur betydde att pumpen gått sönder, jätteroligt >ohno> >ohno>

Men som tur är har jag ju en så suverän poolleverantör så en ny pump är redan på väg <love> I morgon blir det nog en bättre dag :)

Vicki
poolstores 4,5*9 med roman trappa, saltgenerator, LED färgad belysning, mosaikliner, poolrobot, poollarm samt pooltak. Värmer med Maxitemp 51. Byggd våren 2009

Utloggad LOTTERÖD

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Löberöd / Skåne
  • Antal inlägg: 414
  • Total likes: 1
  • Kön: Kvinna
  • Helt fantastiskt, tveka inte, bygg pool !!!!!!
    • Visa profil
SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #155 skrivet: juni 15, 2009, 19:14:10:10 »
Hej Vicki !

Skulle svarat dig ang. bilderna du bif. i tråden om pooltak, gör det i din egen byggtråd istället, det är väldigt svårt att se vad som kan vara orsaken till dessa fläckar, du kanske redan har kommit på lösningen  <dontkn>.

En ny pump på väg  >ohno>, ja man börjar ju snart undra vem det är som backspolar "från ovan"

LOTTERÖD
En STEELPOOL, hela poolen är i rostfritt, byggd 2007, modell Löberöd, 8 x 4 m + trapp 2 m, Ideal Cover klasik C pooltak, B 5,70 m, L 10,63 m, H 1.85 m. Pooltaket fixar värmen i vattnet, har ingen annan uppvärmning, rekordtemp förra året 32 grader !!!

Utloggad Daphne

SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #156 skrivet: juni 16, 2009, 17:21:24:24 »
Hej,
Tråkigt med pumpen, bra att Poolstore sköter sig, måste säga att jag också är mycket nöjd med dem.
Väntar bara på att det ska hända något hos oss också, för jag tycker att det är mycket att tänka på och gubben bara bygger och bygger och jag har fått försöka sätta mig in i det tekniska själv! Så har man nästan inte ens fått börja bada pga väderhelvetet. En arbetskamrat fick skrapa rutorna i morse när han åkte till jobbet 05.00!!! Det är faktiskt 16 juni.
Jag återkommer med bilder inom kort (vill ju  att det ska vara sol och vackert)
Poolstores Flexipool 4x8 m Roman-end trappa, Carraraliner, Zodiac Tri Mid Saltklorinator, Fairland VP samt ett Klasik No Line Tak!

Utloggad slottet

SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #157 skrivet: juli 03, 2009, 22:12:25:25 »
Hej alla!

Efter två veckors solbölja kan jag meddela att man börjar bli lite brun nu. Poolen är platsen som vi befinner oss vid nu. Ständigt 32 grader i vattnet men man ska inte klaga. Nu väntar jag bra på mina palmer sedan är vi helt klara faktiskt. Det tog fram til lmidsomamr en nu känns det som evigheter sedan.

Här kommer lite bilder. Den sista är på listen och hur vi löste det lilla mellanrumemt mellan sargen och poolen, måste säga att det faktiskt blev kanon.

Simma lugnt alla!
 <sol>-hälsningar
Vicki
poolstores 4,5*9 med roman trappa, saltgenerator, LED färgad belysning, mosaikliner, poolrobot, poollarm samt pooltak. Värmer med Maxitemp 51. Byggd våren 2009

Utloggad slottet

SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #158 skrivet: juli 03, 2009, 22:13:06:06 »
....och här kommer den på listen......
poolstores 4,5*9 med roman trappa, saltgenerator, LED färgad belysning, mosaikliner, poolrobot, poollarm samt pooltak. Värmer med Maxitemp 51. Byggd våren 2009

Utloggad Fia

SV: Äntligen är poolen klar!
« Svar #159 skrivet: juli 03, 2009, 22:21:44:44 »
Ni har verkligen skaffat er en härlig oas!! <sol> <sol> <sol>
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag