Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Alternativ till Folkpools Aktionchock?  (läst 2053 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad SG73

Alternativ till Folkpools Aktionchock?
« skrivet: september 02, 2018, 11:17:46:46 »
Hej!

Jag undrar lite över alternativ till Folkpools Aktionchock. Har sett att ex. Byggmax säljer klor, men är osäker om man kan använda deras produkter istället. Anledningen till min fråga är att jag alltid måste skicka efter mina produkter då lokala återförsäljare från Folkpool inte finns här, det blir mao ganska dyrt med frakter.

Tips mottages tacksamt.

Poolgiganten

Utloggad nyburjare

SV: Alternativ till Folkpools Aktionchock?
« Svar #1 skrivet: september 02, 2018, 13:51:54:54 »
Klart du kan  :) man kan köra annan bil än Volvo också  >rulla<

Utloggad aromata

SV: Alternativ till Folkpools Aktionchock?
« Svar #2 skrivet: september 02, 2018, 19:15:37:37 »
Vet inte vad Aktionchock innehåller men är det kalciumhypoklorit säljer Bauhaus 10 kg för 795 kr. Det använder jag.

Utloggad Thermopool

SV: Alternativ till Folkpools Aktionchock?
« Svar #3 skrivet: september 03, 2018, 08:58:04:04 »
Du kan använda chockklor av vilken tillverkare som helst, tänk bara på att inte blanda olika produkter tillsammans t.ex när du löser upp chockklor i en hink. Har du chockat med en produkt så går det bra att chocka med annan produkt nästa gång.

Mitt tips är att alltid använda chockklor som innehåller Kalciumhypoklorit och inte Diklorisocyansyra då den senare kan höja cyansyrahalten för mycket.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan