Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Förslag på sarg sökes, väggen på stommen blev inte rak..  (läst 1047 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Swefredrik

Jag satte första långsidan på vår tjälldensstomme igår. Tyvärr blev det inte så bra som jag hoppats, väggen svänger en del på två partier, innåt och utåt. Ca 1,5-2cm, kanske blev det när skummet expanderade  <hmm>. Jag hoppas kunna lösa detta med poolsargen, som vi tidigare har bantat bort.

Någon som har alternativ att bjuda på med sargsten över 300mm bred så man kan få ett överhäng, alternativt hur man löser det med en träsarg?


Poolgiganten

Utloggad Fredde-Gbg

SV: Förslag på sarg sökes, väggen på stommen blev inte rak..
« Svar #1 skrivet: juni 10, 2018, 10:46:40:40 »
Varför måste den vara 30cm bred? Vi hade lite samma sak med ca 1cm vingel på ena väggen. Köpte kinesisk granit på Flisby (den är 25cm) med rundad kant och det funkade skitfint att hänga ut den 2cm. https://www.flisbyab.se/sok?q=pool

Utloggad Swefredrik

SV: Förslag på sarg sökes, väggen på stommen blev inte rak..
« Svar #2 skrivet: juni 10, 2018, 11:11:23:23 »
Tänkte att det blev bättre om den tyckte hela stommen+ lite dör överhäng. Har du lite bilder från din sarg och under läggning?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan