Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Ändrar rubrik till " Mitt spa projekt"  (läst 12001 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Stroker

SV: Ändrar rubrik till " Mitt spa projekt"
« Svar #20 skrivet: juni 01, 2016, 10:16:16:16 »
Kanske fel på bild och förklaring igen men jag har två liggplatser varav en har en 2 hästarsmotor och den andra som dessutom matar genom värmaren (tar ingen kraft men för föklaringens skull) är på halva effekten.
Anledningen att jag håller på och pillar i systemet är att det med all säkerhet varit en ........ som gjort detta före mig (många nödlösningar och man tager vad man haver) och hur det ser ut från början har jag aldrig lyckats klura ut. Enda jag vet är att karet är från 2008 och ett kinaspa.
Allt handlar också om hur det hela ska drivas av Balboans styrsystem. Jag vet inget om spa och ett dess funktioner mer än vad jag lyckas få kännedom om ute på nätet och infon är tunnsådd.
Inkopplingen till Balboa och styrningen av alla pumpar och funktioner är inte heller solklara.


7.5x3.6x1.5 linerpool med värme

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag