CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA  (läst 13524 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr What

  • Gäst
Mr What
Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« skrivet: maj 03, 2015, 17:56:00:00 »
Någon som har detta bad?
Vad tror experterna på forumet om badet?

http://www.bauhaus.se/denform-dream-spa-ws-ch.html

Poolgiganten

Manfred

  • Gäst
Manfred
SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #1 skrivet: maj 04, 2015, 08:59:39:39 »
Johan vad heter killen på Bauhaus som brädade dig och tog din fru? Vet inte hur många år du suttit här och spytt galla över deras produkter det är dags att gå vidare nu..

Utloggad Blomman

SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #2 skrivet: maj 04, 2015, 22:27:23:23 »
Johan, du som kan detta.
Vad skulle du rekommendera för bad till en som inte kan lägga 100.000kr då? Säg en budget på 50.000kr vad har man för alternativ till ett kinabad? Vill ju helst inte köpa beggat heller.

Utloggad RobbanLKPG

SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #3 skrivet: maj 05, 2015, 06:07:23:23 »
Är själv på jakt efter ett utespa i 50-60K -klassen. Skulle jag köpa ett "svenskbyggt" så får man väl inte mycket till spa?
Finns det bättre "Kina-spa" än andra ?

Utloggad Telekiter

SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #4 skrivet: maj 05, 2015, 11:37:30:30 »
Kan du gå upp till ca 60 papp får du ett Viskan Rönnö. Svensktillverkat och kvalitetskomponenter (som förstått det).

/Urban.

Utloggad Cantona

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Norrköping
  • Antal inlägg: 64
  • Total likes: 4
  • Kön: Man
  • Spabad javisst!
    • Visa profil
SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #5 skrivet: maj 06, 2015, 21:12:24:24 »
Hydropool har nåt spa på kampanj för 50 000 har jag sett fast det kanske är i minsta laget. Hydropool är väl bland de bättre baden?
Jag väntar på att få mitt Hydropool levererat.  :D Dock inte det för 50 000 kr.
Spabad Hydropool Serenity 8000

Mr What

  • Gäst
Mr What
SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #6 skrivet: maj 07, 2015, 23:02:26:26 »
Johanmarsta - tack för synpunkterna men gör gärna någon mer nyanserad recension. Inte för att vara negativ men du låter som en BMW försäljare som säger att allt förutom BMW är skit. :)

Jag förstår man inte kan jämföra badet med ett bad för 150 000 kr men för pengarna, 59 000 kr tycker jag ändå man verkar få en del! Att det är Kina är inte med automatik skit. Jag har mängder med kinaprylar hemma som är bra. Större delen av hemelektroniken är ex tillverkad i asien......

Utloggad RobbanLKPG

SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #7 skrivet: maj 13, 2015, 12:22:01:01 »
Jag beställde ett Denform Dream Spa igår!

AndreV

  • Gäst
AndreV
SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #8 skrivet: maj 14, 2015, 11:14:32:32 »
Har ett model61 som jag är absolut nöjd med lycka till med nya massagebadet!  O0

Utloggad nijo2

SV: Bauhaus: DENFORM DREAM SPA
« Svar #9 skrivet: maj 14, 2015, 19:44:17:17 »
En liten undran bara från en som inte är så insatt i spabadsvärlden men är detta ett forum för bara dom som äger eller kan tänka sig att äga något annat än amerikanska/kanadensiska bad?

Jag har själv nyligen införskaffat ett "kinabad" efter något års funderande på vad som kan passa för oss både vad gäller ekonomi och utförandet.
Kan inte uttala mig ännu huruvida det var ett "bra" köp eller inte men en sak är säker och det är att det är förbaskat skönt att bada i det :)

Hursomhelst så tycker jag det är tråkigt att man lägger så mycket energi på att tala om hur dåligt något är istället för att gratulera till köpet och alla dom sköna baden som kommer.

Johanmarsta: förstår att du är grymt insatt i spavärlden men vi har alla olika förutsättningar och allt är inte svart eller vitt. Gläds istället åt att vi blir fler som upptäcker alla fördelar med ett spabad.

Var bara tvungen att reagera.....

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag