VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Linermakare för platssvetsad liner  (läst 2143 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Jontis

Linermakare för platssvetsad liner
« skrivet: februari 25, 2019, 19:26:00:00 »
Håller på att ta in offerter på en platssvetsad liner men tycker de är svårt att hitta några linermakare. Någon som har tips på några? Helst norr om Gävle annars fungerar även de som håller till i Stockholmstrakten bra.

Jag vet om linermakarna Teknik för alla samt NordenPool.

« Senast ändrad: februari 25, 2019, 20:17:14:14 av Jontis »

Poolgiganten

Utloggad Oneill

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 411
  • Total likes: 121
  • Kön: Man
  • Det blev bad i maj 2019
    • Visa profil
SV: Linermakare för platssvetsad liner
« Svar #1 skrivet: februari 27, 2019, 08:33:53:53 »
Utan någon direkt underbyggd fakta tänker jag borde inte en mattläggare kunna svetsa en liner oxå? principen bör ju vara hyffsat lik med undantag för all limning
Thermopool 4x8m med helgaveltrappa, persia grey liner, rosfria detaljer, RGB- LED belysning, Värmepump KMP-Smart 12, UV-lampa, Pooltak Flat R1 från Qualitypool. Styrning av pool och belysning via Fibaro
Byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=14932.0

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Linermakare för platssvetsad liner
« Svar #2 skrivet: mars 01, 2019, 10:48:15:15 »
Vis av erfarenheten så skulle jag hur som helst begära referenser innan jag slog till.
Hittar du någon som verkar riktigt bra kan det vara värt 10 000 kr extra än någon som inte kan/vill ge referenser.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad Jontis

SV: Linermakare för platssvetsad liner
« Svar #3 skrivet: mars 03, 2019, 13:20:32:32 »
Vis av erfarenheten så skulle jag hur som helst begära referenser innan jag slog till.
Hittar du någon som verkar riktigt bra kan det vara värt 10 000 kr extra än någon som inte kan/vill ge referenser.

De har du rätt i jag ska be om referenser på de som jag kontaktat. Du vet inte om någon fler?

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Linermakare för platssvetsad liner
« Svar #4 skrivet: mars 05, 2019, 08:17:14:14 »
FMF tak som annonserar här i forumet (Höger kolumn) har nog hållit på länge, jag vet dock inget om hans tjänster så jag kan varken rekommendera eller avråda baserat på något jag själv känner till om det företaget.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan