VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Rostfria skruvar  (läst 6807 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad nyburjare

SV: Rostfria skruvar
« Svar #10 skrivet: juli 19, 2015, 18:06:55:55 »
Ja syrafast A4 !, jag reklamera och har kvar all korrensponens, Biltema menar att trots märkningen kan tåligheten skilja sig åt från olika butiker och förpackningar, har sparat detta svar ! vilket talat om vilka amatörer dom är .

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Rostfria skruvar
« Svar #11 skrivet: juli 19, 2015, 19:21:09:09 »
De största problemen med Biltema är att kvalitén ibland är väldigt svajig och att de ändrar produkten utan att ändra artikelnummer. Jag har råkat ut för att de ändrat färgnyans på bilfärg utan att ändra artikelnummer samt att de bytt plats på polerna på ett mc-batteri. Kundservice har varje gång hållit med om att så får man inte göra men det händer inget mer än så.

Vissa saker som t ex verktyg fungerar oftast jättebra att köpa där, bra pris och tillräckligt bra funktion på sånt som man använder sällan men om funktion och prestanda har stor betydelse så ska man söka sig till andra leverantörer (och betala mer) är min erfarenhet också.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan