Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Clear pool eller planet pool?  (läst 2296 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Luddeliten

Clear pool eller planet pool?
« skrivet: april 27, 2018, 17:24:23:23 »
Hej alla,

Hoppas någon kan hjälpa mig här.

Jag har köpt ett sandfilter med pump av märket clear pool men när jag fick mina varor så är sandfiltret av märket planet pool.

Någon som vet skillnad på dessa?

Länk till sandfiltret jag beställde storlek M
https://www.buildor.se/clear-pool-sandfilterpump


Poolgiganten

Nordholm

  • Gäst
Nordholm
SV: Clear pool eller planet pool?
« Svar #1 skrivet: april 28, 2018, 12:29:00:00 »
Hej Luddeliten,
Både Clear Pool  och Planet Pool  är varumärken som marknadsförs och säljs av Chemoform Scandinavia AB (där jag arbetar). Jag får börja med att be om ursäkt för förvirringen. Våra sandfilter som säljs bl.a. av Buildor är med varumärket Planet Pool så du har fått alldeles rätt produkt. Tack för att du gjorde oss uppmärksamma på det. Vi måste naturligtvis snarast se över information på websidan.
Mvh Lotta

Utloggad Luddeliten

SV: Clear pool eller planet pool?
« Svar #2 skrivet: april 28, 2018, 22:00:36:36 »
Hej Luddeliten,
Både Clear Pool  och Planet Pool  är varumärken som marknadsförs och säljs av Chemoform Scandinavia AB (där jag arbetar). Jag får börja med att be om ursäkt för förvirringen. Våra sandfilter som säljs bl.a. av Buildor är med varumärket Planet Pool så du har fått alldeles rätt produkt. Tack för att du gjorde oss uppmärksamma på det. Vi måste naturligtvis snarast se över information på websidan.
Mvh Lotta

vilken tur att du finns här :) men om det är samma sak kan du förklara varför det är olika pumpar på dem olika?

Nordholm

  • Gäst
Nordholm
SV: Clear pool eller planet pool?
« Svar #3 skrivet: april 29, 2018, 08:06:04:04 »
Jag förstår inte riktigt hur du menar att det är olika pumpar på de olika. Om du menar olika mellan Clear Pool och Planet Pool så är det ingen skillnad alls eftersom vi inte har några sandfilter och  pumpar som är märkta Clear Pool. Det är vi (och Buildor) som inte varit tillräckligt tydliga i annonsen. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta mig direkt, enklast på mail lotta.nordholm@chemoform.com.  :)

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag