Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Brilix XHP100 eller Swim and Fun Inverter  (läst 4081 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Cybertron

SV: Brilix XHP100 eller Swim and Fun Inverter
« Svar #10 skrivet: juni 13, 2018, 23:13:33:33 »
Tänker på ljudnivån - man vill inte störa sig själv eller grannarna nattetid och känns onödigt att den ska hålla temp på natten.

Har inte helt listat ut hur jag ska koppla allt. Har sandfilterpump och saltsystem. Både saltsystemet och värmepumpen behöver ju ha pumpen igång. saltsystemet går på timer och värmen vid behov - hur tusan ska man kunna styra pumpen från bägge.

Har startat upp P20 idag och ljudnivån är helt klart acceptabel. Inte högt. Pumpen låter mer än VP.
Ökar just nu 0.2grader per timme i min pool, det är knappt 12 grader ute...känns lovande :D

Poolgiganten

Utloggad e3henri

SV: Brilix XHP100 eller Swim and Fun Inverter
« Svar #11 skrivet: juni 13, 2018, 23:18:57:57 »
Har startat upp P20 idag och ljudnivån är helt klart acceptabel. Inte högt. Pumpen låter mer än VP.
Ökar just nu 0.2grader per timme i min pool, det är knappt 12 grader ute...känns lovande :D
Och du vill fortfarande inte avslöja om den här säljaren kanske finns i närheten av göteborg. Lutar åt brilixpumpen av prisskäl.
Synd att det inte finns några jämförande tester (eller tester överhuvudtaget) på poolvärme

Utloggad Cybertron

SV: Brilix XHP100 eller Swim and Fun Inverter
« Svar #12 skrivet: juni 14, 2018, 18:31:36:36 »
Och du vill fortfarande inte avslöja om den här säljaren kanske finns i närheten av göteborg. Lutar åt brilixpumpen av prisskäl.
Synd att det inte finns några jämförande tester (eller tester överhuvudtaget) på poolvärme

Hej
Om du har vägarna förbi gotland så kan du glida in på Bad & Kakel i Visby :D

Idag har poolen ökat nästan 5 grader på ett dygn, imorgon bör jag nå min sluttemperatur (30 grader)

« Senast ändrad: juni 14, 2018, 18:54:37:37 av Cybertron »

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag