Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Brilix XHP140 kompressor startar ej!  (läst 3431 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TommyC

SV: Brilix XHP140 kompressor startar ej!
« Svar #10 skrivet: juni 05, 2018, 16:59:48:48 »
Det låter som att du har ringat in felet till kontaktorn. Vi får hoppas att den dyker upp snart. Oroväckande att återförsäljaren inte kan/vill hjälpa till.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Poolgiganten

Utloggad Funkis -38

SV: Brilix XHP140 kompressor startar ej!
« Svar #11 skrivet: juni 22, 2018, 12:35:09:09 »
Ny kontaktor installerad idag och allt funkar som vanligt igen👍 Tog lite tid att få hem delen men 150kr för hela kalaset var ändå helt okay, även vädret har tajmat bra och sista veckorn har ändå inte direkt inbjudit till bad. Plockade isär den gamla och den har ”smält” ihop och såg inte alls kul ut. Hoppas att det var fel i kontaktor och inget annat som orsakade felet.

Ingen support eller respons från de firmor jag varit i kontakt med även om jag har jagat dem flertalet gånger, riktigt dåligt tycker jag...🤔 Man får tydligen klara sig själv om man kör Brilix

Trevlig midsommar!

//Funkis

Utloggad TommyC

SV: Brilix XHP140 kompressor startar ej!
« Svar #12 skrivet: juni 22, 2018, 12:45:16:16 »
Grattis! Det är alltid en skön känsla när man har lyckats reparera något. Extra bra när det dessutom blev billigt.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag