CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Plast pool som läcker för er som har en sådan.  (läst 7680 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Per-Erik

Plast pool som läcker för er som har en sådan.
« skrivet: juli 16, 2006, 15:16:01:01 »
Hejsan..  :)

Tänkte mest lägga upp denna tråd som information.

jag har själv en plast pool "bestway" som man blåster upp en ring  o sedan fyller med vatten o den rymmer ca 3,5 kubik vatten.

Om man får hål i luftringen så går den att laga...! O0 Jag har nu i år lagat 4 hål i luft ringen samt 1 hål i själva gummidelen där vattnet finns i.

"Mikakel" limet finns att köpa hos dom riktiga pool försäljarna (typ Folkpool) där har dom ett litet paket som igentligen är till för att reparera linern på en riktig pool.. men funkar som sagt var bra även här.. kostnaden ligger på ca 135:- om jag inte minns fel..  en ny plast pool ligger ju på ca 600:- + jobb..

Nu kan man ju undra hur i H-vette man kan få så mycket hål i poolen på så kort tid.. mitt tipps skaffa ingen plast pool om ni har katter i hemmet..  <hmm> 

Poolgiganten

Utloggad Fia

SV: Plast pool som läcker för er som har en sådan.
« Svar #1 skrivet: juli 16, 2006, 15:20:57:57 »
Katter är mysiga och snälla som oftast, men vassa ;D. Har tre själv som, än så länge, inte har "badat". 8)
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Per-Erik

SV: Plast pool som läcker för er som har en sådan.
« Svar #2 skrivet: juli 16, 2006, 15:54:30:30 »
nää.. börjar ju lite lätt att tröttna på att laga poolen..  den 'är väll bara att släga när sommarn är slut..

Katterna badar inte änns.. dom hoppar upp på kanten för att spana ner i poolen.. dom undersöker väll vad det är för något..  har lite lust att slänga ner dom nu när det är varmt.  >:D Men då tar väll min reperations satts slut..  >:(

nästa år får det nog bli en i plåt eller nått. Undersöker saken..

Utloggad Fia

SV: Plast pool som läcker för er som har en sådan.
« Svar #3 skrivet: juli 16, 2006, 16:56:52:52 »
Här finns det plåtpooler till bra pris.
http://www.primastar.nu/

Och även här.

http://www.jf-fritid.se/
 8)
« Senast ändrad: juli 17, 2006, 17:50:50:50 av Fia »
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag