CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Badklart här med!  (läst 2841 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad lundberg

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Stockholm/Åkersberga
  • Antal inlägg: 596
  • Total likes: 2
  • Kön: Man
  • Fjärde gången gilt!
    • Visa profil
Badklart här med!
« skrivet: juli 07, 2006, 11:47:20:20 »
Hej alla,

Äntligen badklart. Igår kväll kopplades allt ihop och den grumliga massan som kallas vatten kunde börja renas! Vaknade upp i morse och tittade ut genom förnstret på ett kristalklart vatten!
Tro om barnen var lyckliga! Stort tack till alla på forumet för bra och snabb hjälp! Detta har helt klart vart enda möjligheten för mig att lyckas! Så mycket tips och ider!

Men också tack till den otroliga service som lagunpool har visat! Hela 3 gånger har självaste chefen dykt upp hemma hos mig utan tidigare annonsering och kollat läget gett tips och levererat saker som inte kom med i första leveransen! Han till och med monterade bräddavloppet till mig! Grym kvalitet på poolen, visserligen dyrare än JF och palmyras men men den kvaliteten och servicen så tycker jag att det var värt varenda krona!

Även transmekano ska dock ha en skål socker som trots att dom bara fick levera trappan har vart kanon men tips och sånt!

Bilder kommer inom kort, nu ska jag gå ut och bada!

Mvh Niklas 
Swimspa 17fx från Hydropool.

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag