Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Passionspa swimspa resp usspa swimspa  (läst 2413 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tess70

  • Gäst
Tess70
Passionspa swimspa resp usspa swimspa
« skrivet: juni 01, 2018, 11:29:44:44 »
Har läst lite på forumet och säkert gjort ett o annat form fel vid frågor om det jag läst. Gör därmed egen tråd och hoppas få svar från såväl tekniker som konsumenter.
Jag oroas av att det verkar som om även kar i prisklassen 160000 är undermåliga i kvalitet, samt att det då inte skrivs vilket märke/modell som avses i kritiken.

Jag önskar därför få konkreta tips på märken och modeller av swimspa som anses ha god kvalitet, resp de som inte har det. Så att jag kan göra ett medvetet val. Själv har jag inte kunskapen att bedöma kvalitet bara av att höra försäljaren/se på en bild.

Jag har fastnat för usspa XL i dess formspråk och att de andas kvalitet. Men jag har ingen aning om det är kvalitet eller ej, priset är 300 tusen, och jag söker liknande bad för runt 160-230 tusen istället.
Kan man få kvalitet i den prisklassen? Vilket märke o modell då?

Jag söker ett swimspa som håller de 20 år man utfäster som hållbarhet - finns det verkligen?
Jag söker en enkel o ren design att se på, så lite krusiduller som möjligt och så likt en pool det går.
6 meter lång o så bred som möjligt (de flesta är bara 228 cm). Med swimjets, viss belysning och rätt sorts isolering för att kunna ha det uppvärmt under vintern med. Samt eldrift som går att hantera i liten trävilla med normasäkringar på 16 ampere, enbart bergvärmen har 20 ampere.

Finns det någon här som har erfarenhet av dessa märken eller andra som är bättre?

Tacksam för tips o era erfarenheter.

Poolgiganten

alexandra

  • Gäst
alexandra
SV: Passionspa swimspa resp usspa swimspa
« Svar #1 skrivet: december 29, 2018, 22:31:54:54 »
Hej!

Jag går också i Swimspa tankar och undrar om du har fått några svar på dina frågor då jag undrar detsamma?

MVh

Alex

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan