CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: "kina-bad"?  (läst 7638 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad shas

  • Yrke:Servicetekniker
  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Katrineholm
  • Antal inlägg: 13
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: "kina-bad"?
« Svar #10 skrivet: maj 29, 2015, 19:09:44:44 »
Har själv ett winer.... Köpte detta begagnat ca 6månader. Har haft detta i ca 4år nu... Har egentligen inte varit något större fel... Visst elpatronen la av direkt men det tror jag beror på transporten 40mil på släpkärra ;-) Betalade då ca 30 000kr för ett kar som kostade över 100 000kr här.

Inför denna vintern började pumpen skramla lite samt att stereon plus högtalarna har slutade fungera, kanske inte så konstigt. Jag hade dock en pump och en ny ozongenerator i reserv så det bytte jag själv... ca 2timmars arbete. Beställde en ny reservuppsättning för att ha liggande pump, ozongenerator, stereo, överdrag plus två nya fjärrkontroller Pris under 3000kr med frakt och tull ;-)

Ny har jag byggt om mitt spa och kopplat på en växlare mot min bergvärme, inte så mycket för elkostnaden utan för att effekten är lite dålig när man badar.

Fungerar perfekt...

Nu är det dessutom så att mycket av dessa grejor tillverkas i Asien. Plast är plast vadhelst det tillverkas Kolla istället vad det sitter för grejor i...

Ha det // Shas
Konverterat spabad, uppvärmt med Nibe bergvärme.

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag