Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Problem med Marquis, ett sk kvalitetsspa....  (läst 1236 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad BadarLasse

Problem med Marquis, ett sk kvalitetsspa....
« skrivet: augusti 29, 2018, 13:38:05:05 »
Hej!

Till Midsommar 2016 installerades mitt Marquis e545 med lite extrautrustning som tex ledlampor runt om i badet. Dessa visar sig inte fungera som de ska då de ibland lyser men allt som oftast endast "glöder" lite svagt eller är släckta. De två ljuspunkter som sitter på väggen vid manöverpanelen och en av fyra "grogghörnen" lyser med full styrka och funktion. Jag har försökt få detta reparerat från första stund och när jag anmälde det så var en kille på plats rätt snabbt och kollade lite. Jag fick en liten apparat hitskickad där de bad mig byta ut den vilket jag gjorde men felet kvarstod tyvärr. Sen har det inte hänt mer än att jag sms'at och ringt och i sommar så skulle hela ledslingan skickas till mig för att jag skulle byta den. Nu är mitt bad fullskummat så det blir ju kul att gräva sig in i skummet och byta den. Isoleringsförmågan blir väl inte densamma efter den operationen. Det var ju för en par månader sedan och ledslingan lyser med sin frånvaro precis som servicen. Jag trodde att jag skulle vara trygg när jag köpte dyrt men jag har lärt mig den dyra vägen. Jag vet iaf vad jag inte ska köpa om jag skulle köpa nåt nytt bad.
Marquis E-545

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag