CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Måste man skippa lampa för att få linern att hålla ?  (läst 15067 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jonas West

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Borås
  • Antal inlägg: 231
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Jobbar med swimmingpooler och spabad i Borås
    • Visa profil
SV: Måste man skippa lampa för att få linern att hålla ?
« Svar #20 skrivet: december 04, 2009, 16:09:16:16 »
Ja det var ju en riktigt läcker pool har inte sett någon sådan tidigare faktiskt..

Men antar att den blir väldigt dyr, hitta inget om priser i tråden
'

// Jonas

Poolgiganten

Utloggad Erica

SV: Måste man skippa lampa för att få linern att hålla ?
« Svar #21 skrivet: december 05, 2009, 17:15:37:37 »
Jag har också sett en pool helt i rostfritt, fast det var på en utställning och den var inte så stor, kanske 6 x 3 eller så. Det borde bli väldigt hållbart, fast man tyvärr inte kan få "rätt" färg då. Men det att det säljs pooler i rostfritt måste ju bevisa att de inte "fäller" någonting farligt i vattnet. Men hur det är med priserna är ju sedan en annan sak. Jag såg inte någon prislapp på den poolen som jag såg.

Utloggad Nora

SV: Måste man skippa lampa för att få linern att hålla ?
« Svar #22 skrivet: december 23, 2009, 02:23:25:25 »
Hej alla - jag har varit härifrån ett slag. Ja rostfritt låter ju som ett intressant alternativ om det inte är superdyrt förstås. Det håller säkert för nästan vad som helst. Men färgen blir ju förstås inte lika rolig. Man tänker väl sig nästan alltid pooler i blå-grön aktig färg. Om man målar rostfritt blir det väl inte lika hållbart kan jag tro. Tjock och stark liner verkar ju också vara ett alternativ, fast lika stark som det rostfria blir det säkert inte.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag