CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: renovera pool inomhus  (läst 15300 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad gurkan123

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 12
  • Total likes: 0
  • ...efter mycket slit....resultatet
    • Visa profil
SV: renovera pool inomhus
« Svar #10 skrivet: september 02, 2007, 13:23:24:24 »
Hmm..jaa okey..dom värsta vecken kom till när en granne utförde sprängningsarbete på sin tomt, då även "våglinjen" rubbades.....men några småveck blev det innan....och måste ju då tillägga att denna utomhuspool är en ovanmarkspool, vilket jag glömde berätta tidigare.
Mvh Göran

Poolgiganten

Utloggad singe

SV: renovera pool inomhus
« Svar #11 skrivet: december 04, 2007, 19:14:33:33 »
Hej !

Håller nu på med förarbetet för att kunna svetsa i en liner. Det var lite mera jobb än jag tänkt. fick byta inloppen och lampan, samt bräddavloppet till anpassade för liner. Är inte klar ännu, men har fått konatkt med en svetsare som skall komma när jag fått dit de nya grejorna.
Fick inte tag på nya grejor med rätt anslutningar, de gamla hade 2 1/4 tum gänga medan jag bara lyckats hitta ny med 1 1/2 tums, så det blev till att lämna till en lokal mekansik verkstad för modifikation. Nu är de dock klara att montera. Jag får bila upp lite kring de gamla för att få det bra, men det skall nog gå att lösa. 

Utloggad Fia

SV: renovera pool inomhus
« Svar #12 skrivet: december 04, 2007, 22:03:52:52 »
Kan man få se en bild på poolen ? :)
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad singe

SV: renovera pool inomhus
« Svar #13 skrivet: december 07, 2007, 18:37:07:07 »
Hej !

Här är en bild på den innan renovering. Ingen höjdare...!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag