Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Vem äger forumet - Kontakt  (läst 97501 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5535
  • Total likes: 479
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
Vem äger forumet - Kontakt
« skrivet: september 12, 2011, 21:23:55:55 »
Poolforum startades under vintern 2003-2004 av mig Rickard Marklund.
Utöver Poolforum driver jag forumen www.varmepumpsforum.com och www.atvforum.se samt webshopen www.energibutiken.se
I Energibutiken säljer jag främst min egen innovation Logger 2020 (www.logger2020.se)
Verksamheten är samlad i bolaget WebIQ AB (Web Info Quality EU AB)

Du når oss bäst via e-post: info@webiq.se
Eller via telefon: 070-6798263

Läs mer om de olika verksamheterna på www.webiq.se
« Senast ändrad: augusti 12, 2020, 10:28:32:32 av Rickard »
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Poolgiganten

Utloggad Fighter

SV: Vem äger forumet - Kontakt
« Svar #1 skrivet: september 28, 2017, 18:31:17:17 »
Hur startar man en tråd????!!!!!

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5535
  • Total likes: 479
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Vem äger forumet - Kontakt
« Svar #2 skrivet: september 30, 2017, 13:57:24:24 »
Starta nytt ämne
Gå till tavlan du vill skriva i och klicka på knappen "Nytt ämne" (som vanligtvis finns överst och nederst i tavlan). På sidan "Starta nytt ämne" finns ett antal fält, och de två viktigaste är "Ämne" och fältet för själva meddelandet. Ange ditt ämne och skriv (eller klistra in) ditt meddelande i meddelandefältet. När du är nöjd med din text klickar du på "Posta"

Du måste alltså först klicka dig fram till den tavla/avdelning du vill skriva i innan knappen "Nytt ämne" visas.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad kajka

SV: Vem äger forumet - Kontakt
« Svar #3 skrivet: april 17, 2021, 20:56:58:58 »
Du är den värsta administratören någonsin  >:(  Skriver fräcka och falska kommentarer som inte har något alls med sanningen att göra.
Du ifrågasätter andra medlemmars åsikter utan anledning och publicerar dina dumma och hopplösa åsikter!!!

En illojal och inkompetent person som Du bör förbjudas att delta i forumdiskussioner!!! <dontkn>


Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5535
  • Total likes: 479
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Vem äger forumet - Kontakt
« Svar #4 skrivet: april 21, 2021, 08:43:07:07 »
Alla är välkomna att kritisera, jag försöker vara ärlig och öppen, och jag står till 100% för vad jag skrivit.
Skulle något ändras som gör att jag ändrar uppfattning så kan jag även göra det - men än så länge så stärks bara min bild.
I många andra forum hade dina inlägg raderats, och du hade varit bannlyst med tanke på den "ociviliserade" stil du har, men i detta fall så gör jag ett undantag så att de som läser skall kunna bilda sig en uppfattning om hur du uppträder när något går dig emot.

Mina kommenterar är vare sig fräcka eller falska, utan ger bara uttryck för vad jag tror, jag har också varit noga med att kommunicera att de som är "nöjda kunder" också mycket väl kan vara det.
Själva mängden positiva kommentarer på kort tid, från nya medlemmar eller gäster indikerar dock att du/företagsägaren på något sätt fabricerat dessa inlägg.
För mig är det helt uppenbart.
Med detta sagt så kan jag inte vara helt säker, och därför lämnar jag det öppet för läsarna att avgöra.

OM jag som admin och ägare av forumet skulle låta bli att informera om den mycket ovanliga utvecklingen med en mängd potentiellt fabricerade positiva inlägg från nya medlemmar och eller gäster - så skulle jag svika själva grundvärderingarna för detta forum.
« Senast ändrad: april 21, 2021, 08:48:08:08 av Rickard »
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Stefan B

  • Gäst
Stefan B
SV: Vem äger forumet - Kontakt
« Svar #5 skrivet: maj 22, 2021, 16:57:50:50 »
Hej !
Skulle behöva ändra ett ord i min text,men hittar inte var?
Avlyftande ska vara avluftare.
Dåligt korrekturläst av mig.
Med vänlig hälsning, Stefan

Utloggad Erik N

  • IT-Tekniker
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Stockholm/Tumba
  • Antal inlägg: 2974
  • Total likes: 248
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Vem äger forumet - Kontakt
« Svar #6 skrivet: maj 22, 2021, 20:10:59:59 »
Om man skaffar konto och är inloggad kan man redigera din egen text. Men som gäst är du inte inloggad, hur ska systemet veta att det är din text?
/Erik
Thermopool 8x4, badmått 3,50x7,55x1,55 - 38,3 m³.
Vattendjup 1,45 till toppen på skimmer.  Värmep. G&J GJPACW1V-20 9,2 kW
Pump Astral Victoria 3-fas 0,6 kw 11 m³/h - Filter Astral Cantabric 500 med 100 kg sand - Klorautomat
2 st Pahlen LED-belysning - LQ Klassik B (www.bumerang.cz) pooltak från Living Quality
Min byggtråd från 2010 - 2012
It's nice to be important, but more important to be nice

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5535
  • Total likes: 479
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Vem äger forumet - Kontakt
« Svar #7 skrivet: maj 23, 2021, 07:59:44:44 »
Klicka på "Anmäl till moderator" vid det inlägget och skriv in vad du vill ha ändrat så kan jag fixa det.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan