VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Erfarenheter av PP pool  (läst 1748 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Steffe72

Erfarenheter av PP pool
« skrivet: maj 17, 2019, 19:54:50:50 »
Håller på o tar in offerter på PP pool 6x3 (2,7) m.Försöker hitta ett prisvärt o komplett alternativ. Står mellan Poolteams Eco pool paket ( som jag nyss fick veta inte är gjord av dem själva utan i Tjeckien) o motsvarande från poolinfo.nu ( Ljungsbro /Östergötland). Skiljer en hel del i pengar till Poolteams fördel men kanske är mer ”kvalitets” delar i Poolinfo. Eller ? PT har ex 6mm PP mot Poolinfo 8mm , PT BrillixXHP 60 mot Gullberg P15 , PT’s pooltak Albixon Klasik 8mm mot Gullbergs Nova comfort (10mm)..., Några som har erfarenheter utöver det som redan finns i forumet och som jag förstås redan läst (fanns en del om Poolteam men inget direkt om Poolinfo.nu).

Poolgiganten

Utloggad flowerpainting

SV: Erfarenheter av PP pool
« Svar #1 skrivet: maj 19, 2019, 10:04:49:49 »
Köpte PoolTeams eco paket förra sommaren, förutom ca 4 veckors försenad leverans så är jag jättenöjd, startade upp för 2 veckor sedan och fortfarande inga problem.
mvh Ola

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag