CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Någon som vet vad detta spabad är för märke?  (läst 1160 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kardah

  • Gäst
Kardah
Någon som vet vad detta spabad är för märke?
« skrivet: december 27, 2019, 18:58:24:24 »
Hej,

Är det någon som kan hjälpa mig med vad detta spabad kan vara för märke? Vi har köpt det begagnat och behöver få tag i reservdelar till det. Spabadet är ca 5 år gammalt.

Poolgiganten

Utloggad Lassse

SV: Någon som vet vad detta spabad är för märke?
« Svar #1 skrivet: december 27, 2019, 21:49:32:32 »
Då det står balboa på displayen är det till 98%ett kinabad av någon form.
Alla seriösa tillverkare som använder balboa lägger 150kr extra på egen overlay på panelen.

Om du tar en bild  på ettiketten på ovansidan av elboxen så kan man ibland se vilken tillverkare det är.

Vad är det för delar du behöver?

Kardah

  • Gäst
Kardah
SV: Någon som vet vad detta spabad är för märke?
« Svar #2 skrivet: december 27, 2019, 22:25:05:05 »
Tusen tack för svar! Elboxen och hela styrsystemet är bytt av förra ägaren... Men jag tror också att det är ett kinabad.. Det är en stålram på badet och via det kom jag fram till det.
Tror vi har funnit lock och filter till det nu som ska passa, men känns lite osäkert att inte veta vad det är för märke på badet. Särskilt om vi eventuellt behöver skaffa flera delar till det.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag