Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Vilket spa ska jag välja?  (läst 18892 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad AsaF

Vilket spa ska jag välja?
« skrivet: augusti 06, 2005, 18:47:49:49 »
Är det nån som äger ett utomhusspa som ni kan rekommendera och som funkar väldigt bra? Jag håller på att undersöka vilket jag ska köpa men jag vill inte att det ska vara runt och det ska finnas ett liggsäte. Det är en djungel ute där.  ::)

Poolgiganten

Utloggad AsaF

Re:Vilket spa ska jag välja?
« Svar #1 skrivet: augusti 22, 2005, 19:03:04:04 »
Ja här var det populärt med spa ser jag.  :'(

Niklas Berglund

  • Gäst
Niklas Berglund
Re:Vilket spa ska jag välja?
« Svar #2 skrivet: september 06, 2005, 12:48:37:37 »
Chairman II, Från Dimension 1 spa´s sälja av Folkpool, ett mycket prisvärt spa-bad _:

Utloggad AsaF

Re:Vilket spa ska jag välja?
« Svar #3 skrivet: september 06, 2005, 21:47:52:52 »
Jo jag har tittat på Folkpools spabad men jag tycker de är alldeles för dyra, åtminstone de modeller jag tänkt mig. Hade inte tänkt överstiga 100 000 kr så jag har kollat in Platinumspas http://www.platinumspas.se . Tänkte åka dit och kolla upp hur de ser ut i verkligheten för där tyckte jag man fick mycket för pengarna. Nu har de dock tagit bort prisuppgifterna där men Apache kostade 89 000 förut och Cheyenne 99 000 kr. Tyvärr ska de höja priset med 15 % så jag hoppas jag hinner dit innan.

Utloggad Pool Doktorn

Re:Vilket spa ska jag välja?
« Svar #4 skrivet: september 08, 2005, 15:29:15:15 »
Hallå alla spasugna!!
En   rekomendation om man ska köpa ett spa så är det att köpa ett ifrån en mycket etablerad återförsäljare. Dom span som sälj på marknaden innehåller väldigt mycket elektronik och det är inte ovanligt att den krånglar.........då är det viktigt  att det verkligen finns reservdelar att tillgå. Folkpool är mycket seriösa och har reservdelar till alla span som dom marknadsför.

Utloggad AsaF

Re:Vilket spa ska jag välja?
« Svar #5 skrivet: oktober 07, 2005, 23:52:37:37 »
Det blev en Cheyenne från Platinumspas till slut. Kostar 99 000 kr och det tyckte jag var ett väldigt bra pris för all utrustning som var med. Folkpool hade tyvärr inget spa som jag ville ha och isåfall blev de för dyra.

Utloggad Jan Svensson

Re:Vilket spa ska jag välja?
« Svar #6 skrivet: december 10, 2005, 23:29:54:54 »
Ser att du redan köpt ditt spa. Jag tänkte bara rekomendera Hydropool . Köpte mitt för drygt 1 år sedan och det har inte varit några problem alls. Och ett jätte plus är att jag har fått god service och hjälp från återförsäljaren! www.poolbutiken.se

Utloggad AsaF

Re:Vilket spa ska jag välja?
« Svar #7 skrivet: december 11, 2005, 02:21:52:52 »
Japp. Ikväll tog vi premiärdoppet tillsammans med lite champagne. Helt underbart var det. Det kommer definitivt att ske många ggr.  :)

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan