VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Swimspa - Swebad åsikter?  (läst 12010 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

SpaKim

  • Gäst
SpaKim
SV: Swimspa - Swebad åsikter?
« Svar #10 skrivet: juni 14, 2018, 21:11:46:46 »
Har du kikat på Artesians swimspa?
Hög kvalite som slår alla på marknaden på priset.

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Swimspa - Swebad åsikter?
« Svar #11 skrivet: juni 15, 2018, 17:58:19:19 »
Om jag skulle köpa en så dyr produkt som ett spa eller swimspa så skulle jag vara extremt noggrann och läsa på riktigt ordentligt både gällande fabrikat och återförsäljare. Jag har inget spa och inga ambitioner att skaffa något men jag har läst mängder av skräckhistorer här under drygt 10 år.

Att välja ett fabrikat som är känt för hög kvalité (Artesian lär vara ett av dom) samt en återförsäljare med bra historik och rykte minskar risken för problem.

För den händige kan det vara en möjlighet att köpa ett havererat budgetspa och renovera själv för att hålla kostnaden nere. Det finns exempel här på forumet på folk som gjort så.

Genom att läsa massor av trådar om spa här på forumet så kan man lära sig allt som går att läsa sig till om spa.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Riskok

SV: Swimspa - Swebad åsikter?
« Svar #12 skrivet: juni 29, 2018, 15:21:16:16 »
Hej gott folk

Var i tisdags och hämtade ett SwimSpa i Täby. Blev det tre år gammalt Denform bad.
Så på måndag börjat projektet med att sänka ner badet ungefär 100-90cm ner i backen.

Badet var extremt prisvärt så det ska bli spännande att se hur det beter sig väl installerat och klart :)

https://www.denform.se/spabad/swim-spa/product/swim-spa-6-m-twin-system-–-pool-och-utespabad-i-tvaa-delar

alexandra

  • Gäst
alexandra
SV: Swimspa - Swebad åsikter?
« Svar #13 skrivet: december 29, 2018, 22:23:52:52 »
Hej!

Vi funderar på Swim spa och jag såg ditt inlägg, hur har det gått? Är ni nöjda?

Hälsningar,
Alexandra

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan