VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Mycket snack om vem som är bäst  (läst 9450 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ovanmarkpool

Mycket snack om vem som är bäst
« skrivet: maj 03, 2005, 13:33:21:21 »
Hej alla glada.Undrar nu om det finns nån som har mer koll än jag när det kommer till att köpa ovanmarkpool.Har pratat med alla firmor jag har hittat på nätet som säljer dessa och alla säger att deras produkt är bäst,även om det i vissa fall skilljer ca.20.000:- i pris (uppåt då  ???)Så snälla,ge mig ett/flera förslag på en firma som har bra priser och i alla fall hygglig kvalite  :)Kan även tänka mig att
beställa från utlandet.Vi har tänkt oss en oval,mått ca.5.50 x 3.60 och ska bygga in den med trädäck.

Ha de gott
Catharina

Poolgiganten

Utloggad Pool Doktorn

Re:Mycket snack om vem som är bäst
« Svar #1 skrivet: maj 11, 2005, 22:03:11:11 »
Man får det man betalar för........så är det faktiskt!!!!

Utloggad ovanmarkpool

Re:Mycket snack om vem som är bäst
« Svar #2 skrivet: maj 11, 2005, 23:12:45:45 »
Hejsan Pool Doktorn.Jo,jag kan ju (nästan) hålla med om det,men om man går igenom fakta hos alla så är det några som i alla fall har en väldig prisskillnad men identiska produktfakta.Därför satte jag in frågan,inte av den anledningen att jag trodde att alla hade likadana produkter.Så har du något tips om vem som kan ha den bästa ovanmarkpoolen till det bästa priset så är du välkommen att berätta det  ;)

Ha de gott
Catharina

Utloggad Fia

Re:Mycket snack om vem som är bäst
« Svar #3 skrivet: maj 12, 2005, 20:07:18:18 »
Ett tips, gå in på www.lainex.se, sen "ovanmarkpooler". De är återförsäljare för Trans mekano, De har "hyfsat" bra pooler, om du ska trädäcka in, och välfyllda pool paket. Allt du kan behöva finns med. De ligger bra till i pris också. Kolla in deras "Delux paket". Transmekano har inga priser på sin hemsida eller vad som ingår i paketen.
M.V.H Fia
« Senast ändrad: maj 12, 2005, 20:08:47:47 av Fia »
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Peter

Re:Mycket snack om vem som är bäst
« Svar #4 skrivet: juni 09, 2005, 22:26:10:10 »
Jag har precis börjat montera ihop min pool, och jag känner ett visst obehag. Jag har aldrig backat för något oavsett vad det handlat om, men det här med 26m3 vatten som väger lika mycket i ton är ganska obehagligt!! Jag köpte en cranpool på Linex 6,2x3,7 och gav ca.49000 delux paket, vilket innebär att all utrustning finns med.

Utloggad Fia

Re:Mycket snack om vem som är bäst
« Svar #5 skrivet: juni 09, 2005, 22:43:58:58 »
Va kul! Fler poolägare. Tänk på att poolen har sålts i mååånga år i USA innan den kom till den svenska marknaden så det är nog en genomtänkt och beprövad konstruktion. Hör av dig och tala om hur det går.
Fia
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Peter

Re:Mycket snack om vem som är bäst
« Svar #6 skrivet: juni 09, 2005, 23:10:05:05 »
Jag kommer med all säkerhet att fråga en massa konstiga saker under resans gång!!

Tack så länge!
Peter

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan