CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Tips/ egna lösningar  (läst 3302 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pold

Tips/ egna lösningar
« skrivet: augusti 05, 2005, 23:04:10:10 »
Ville lägga in ett förslag på nytt ämne ( rubrik ) där man kan lämna tips på olika lösningar vid uppsättning av pool
eller när något krånglar. Läst om olika tips bla om backventil, reningsverk, solvärme, osv. Men det står på olika ställen. Man kanske kunde ha dessa tips under samma rubrik så kanske det är lättare att hitta det ifall man behöver det men har inte tid att läsa alla inlägg. Respektive kan själv skriva in sitt tips. Ett litet förslag bara. Själv tycker jag att detta forum är bra för utan den skulle nog inte våran pool fungera och jag skulle ha en son (8 åring  >:() som skulle vara ganska less på mig.
Hälsningar från Pold  :D.

Poolgiganten

Utloggad Jörgen

  • JPe
  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Blekinge
  • Antal inlägg: 141
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Tips/ egna lösningar
« Svar #1 skrivet: februari 18, 2006, 12:57:20:20 »
Det låter som en bra ide' i mina öron. Men det måste nog då på något sätt gå att länka sitt inslag till vedebörande avd, för annars måste väl inslagen skrivas två ggr? Och människan är ju som bekant ganska bekväm av sig.

MVH JPe

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag