CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Artesian Grand Bahana  (läst 3167 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Padiandi

Artesian Grand Bahana
« skrivet: september 09, 2013, 22:36:34:34 »
Jag har nu spenderat ett antal timmar hos olika återförsäljare, detta forum och en del amerikanska forum.
Jag har nu bestämt mig för ett Artesian Grand Bahana 62jet med footblaster och extra led belysningar och puls/wave funktionen. Spat har hela 4 pumpar en som enbart driver footblastern. De är ett ganska stort spa 232x232,
Ville bara få tankar och funderingar från er som har ett liknande spa. Vad är ni nöjda med respektive mindre nöjda med. Tacksam för all info ni Artesian spa ägare som finns i detta foru. Ha de gott

Poolgiganten

Utloggad Ziggy

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Lund
  • Antal inlägg: 177
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Artesian Dove Canyon - I love it!
    • Visa profil
SV: Artesian Grand Bahana
« Svar #1 skrivet: september 11, 2013, 14:25:43:43 »
Jag har ett Artesian Dove Canyon med all extrautrustning som fanns när jag köpte det för 4 år sedan. Ett par saker har strulat, men inget allvarligt och den firma jag köpte av har haft otroligt bra service så jag är mycket nöjd både med själva spat, men också med att jag köpte via en leverantör som är seriös.

/Ziggy

Utloggad Torsken ><((*>

SV: Artesian Grand Bahana
« Svar #2 skrivet: oktober 05, 2013, 20:08:15:15 »
Har själv ett Grand Bahama som är ca 4 år, all utrustning utan stereo, det är ett riktigt bra spabad som säkert blivit ännu bättre nu, mycket bra service som jag tycker är jätte viktigt, satsa om du kan på all utrustning som går att få, men ljud kan man ordna på annat vis men är bekvämt om det finns, vi badar inte alls lika mycket som i börja så räkna med att intresset minskar med åren och då blir baden dyrare per gång.
Bara att fråga om det är något mer du undrar om  <hmm>

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag