CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Poolbygge, 5x3m innermått, gjuten platta och Dorocell/Thermomur 250 väggelement  (läst 22162 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Erik N

  • IT-Tekniker
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Stockholm/Tumba
  • Antal inlägg: 2974
  • Total likes: 248
  • Kön: Man
    • Visa profil
Bemötandet har det inte varit något fel på, bara brister i informationen. Dessutom verkar de lätt stressade nu, verkar vara boom i poolbyggande. Man jag har kommit på hur jag ska göra, jag ska borra hål med halva i varje och sedan köra fogskum i alla. De som är sneda håller jag ihop med en tving under tiden det stelnar.
/Erik
Thermopool 8x4, badmått 3,50x7,55x1,55 - 38,3 m³.
Vattendjup 1,45 till toppen på skimmer.  Värmep. G&J GJPACW1V-20 9,2 kW
Pump Astral Victoria 3-fas 0,6 kw 11 m³/h - Filter Astral Cantabric 500 med 100 kg sand - Klorautomat
2 st Pahlen LED-belysning - LQ Klassik B (www.bumerang.cz) pooltak från Living Quality
Min byggtråd från 2010 - 2012
It's nice to be important, but more important to be nice

Poolgiganten

hampakungen

  • Gäst
hampakungen
SV: Poolbygge, 5x3m innermått, gjuten platta och Dorocell/Thermomur 250 väggelement
« Svar #21 skrivet: juli 17, 2012, 20:40:54:54 »
hur går det med poolen?finns det bilder på den nu när det förhoppningsvis är klar?och vad hamnade slutsumman på cirka om man får vara nyfiken?

Utloggad Nordman

 <antman>
Jag är också nyfiken. Hur har det gått??  :)
Min byggtråd:
www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7174.0
Thermopool 8x4 med hörntrappa mm

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag