Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Stickor till eXact iDip sökes  (läst 1329 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Milo14

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Helsingborg
  • Antal inlägg: 64
  • Total likes: 9
  • Kön: Man
  • Underbart med pool!
    • Visa profil
Stickor till eXact iDip sökes
« skrivet: juni 18, 2019, 14:30:34:34 »
Hej allihopa,
jag har en eXact iDip för att mäta olika vattenvärden i min utomhuspool och är mkt nöjd med den. Köpte den hos www.spaprylar.se men nu verkar företaget ha slagit igen verksamheten? Åtminstone ligger hemsidan nere och ingen signal på deras tidigare nummer. Verkar vara de enda som säljer stickor till mätaren i Sverige för mätning av poolvatten. Det finns att att köpa på nätet från USA och Storbritannien men då blir frakten ca 500kr. Lite segt då själva stickorna skulle kosta mig 400 kr och frakten alltså mer än dubbelt. 

Någon som vet om det går att köpa mätstickor till iDipen på ett smidigare sätt?

Mvh
Micke
Glasfiberpool 8x4x1,52. Pooltak Gullberg / Jansson Nova comfort, Brilix THP 100, Poolrobot Astral Pulit, Vattenmätare eXact iDip

Poolgiganten

Utloggad Haga 9

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Stenstorp
  • Antal inlägg: 52
  • Total likes: 12
  • Kön: Man
  • Spa bad javisst!
    • Visa profil
SV: Stickor till eXact iDip sökes
« Svar #1 skrivet: juni 19, 2019, 08:31:57:57 »
Hej ! Är i samma situation, Vill också köpa nya strips till  I-Dip för provtagning av främst mätning av PH

Utloggad Twoflower

SV: Stickor till eXact iDip sökes
« Svar #2 skrivet: juni 19, 2019, 09:03:25:25 »
Jag vet inte om det här är det som efterfrågas, men jag köpte för någon månad sen i från Simplex Health, gratis frakt tyckte jag var enkelt och smidigt.
I Sverige har jag inte en aning.

Utloggad Milo14

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Helsingborg
  • Antal inlägg: 64
  • Total likes: 9
  • Kön: Man
  • Underbart med pool!
    • Visa profil
SV: Stickor till eXact iDip sökes
« Svar #3 skrivet: juni 19, 2019, 10:41:56:56 »
Twoflower,
stort tack för ditt tips. Det var precis ett sådant företag jag sökte. Gjorde precis en beställning och frakten var inkluderad. Hoppas nu att allt funkar.

Ha en skön sommar allihopa!

Micke
Glasfiberpool 8x4x1,52. Pooltak Gullberg / Jansson Nova comfort, Brilix THP 100, Poolrobot Astral Pulit, Vattenmätare eXact iDip

Utloggad Milo14

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Helsingborg
  • Antal inlägg: 64
  • Total likes: 9
  • Kön: Man
  • Underbart med pool!
    • Visa profil
SV: Stickor till eXact iDip sökes
« Svar #4 skrivet: juli 01, 2019, 14:53:38:38 »
Uppdatering, paketet med stickor på burk kom efter fyra dagar från England. Fraktfritt. Perfekt, rekommenderar detta företag Simplex Health!

Mvh
Micke
Glasfiberpool 8x4x1,52. Pooltak Gullberg / Jansson Nova comfort, Brilix THP 100, Poolrobot Astral Pulit, Vattenmätare eXact iDip

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan