VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Priser på glasfiberpooler  (läst 8975 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Lier

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Vännäs
  • Antal inlägg: 7
  • Total likes: 0
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
    • Villa juslin
Priser på glasfiberpooler
« skrivet: mars 28, 2006, 10:30:47:47 »
Hej

Villa 2 kostar ca 52000 kr denna poolen kräver kringfyllning med 1:10 betong

En liknande pool mod Garden 2 kostar 55000 kr denna poolen  kräver bara kringfyllning med grus

Garden 4 kostar 87000 kr och Yarmounth kostar ca 270000 kr denna poolen är från USA

Kostnad för pump, filter och övrig kringutrustning brukar hamna på ca 18-20000 kr

Poolerna kan också beställas färdigisolerade från oss med 10 cm frigolit

Alla våra pooler ska grävas ner helt eller kringfyllas på annat sätt

För att värma poolen med ert värmesystem så är det bäst att sätta en värmeväxlare med cirkpump på poolvattnet

Detta kostar ca 10000 kr med växlare, pump, slangar och kopplingar exkl arbete och vvs installation.

Hållbarheten är väldigt bra vi har en 2 årig utbytesgaranti på våra pooler


Fick detta prisförslag i dag på olika pooler från spa och bad.  :o
Kan bara säga att e det dom priserna som gäller så får det banne mig bli en ny pool från svenska poofabriken. ;D Då vet man vad man får och att man e garanterat nöjd. :P Rätta mig om jag har fel. ??? Dom må ha ganska höga priser på svenska poolfabriken. Men genom att jag köpt en pool därifrån tidigare så vet jag att det e ett komplett poolpaket och det finns ingen som har det förutom dom. Åh vad jag ångrar att jag inte grävde upp poolen och sålde huset utan pool :'(  Miamipool har rätt priser även på deras rea pooler,men då säger det emot lite för att jag inte vet riktigt om dom e lika seriösa. + att där ska det kompleteras med värmeväxlare poolskydd rostfritt mm.  ^-^
Bygger nytt hus nu i vår och hoppas ha råd med en pool

Poolgiganten

Utloggad RLA

  • en sybarit som är
  • Dignitär
  • ******
  • Antal inlägg: 967
  • Total likes: 0
  • Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker.....
    • Visa profil
SV: Priser på glasfiberpooler
« Svar #1 skrivet: mars 28, 2006, 11:43:39:39 »
Kan bara säga att e det dom priserna som gäller så får det banne mig bli en ny pool från svenska poofabriken. ;D Då vet man vad man får och att man e garanterat nöjd. :P Rätta mig om jag har fel. ??? Dom må ha ganska höga priser på svenska poolfabriken. Men genom att jag köpt en pool därifrån tidigare så vet jag att det e ett komplett poolpaket och det finns ingen som har det förutom dom. Åh vad jag ångrar att jag inte grävde upp poolen och sålde huset utan pool :'(  Miamipool har rätt priser även på deras rea pooler,men då säger det emot lite för att jag inte vet riktigt om dom e lika seriösa. + att där ska det kompleteras med värmeväxlare poolskydd rostfritt mm.  ^-^

 :'( :'( det min poolleverantör du talar om....jodå, dom är helt seriösa, har hållt på länge, länge med pooler, deras paket kan jag inte jmf med Sv.poolfbr, men mot Folkpool, och jag kan lova att det är hög kvalitet rakt igenom Miamis poolpaket, helt seriösa! 8)

Men, nu behöver man inte välja dom i alla fall, men skulle det vara priset som avgör så är det i princip samma pris på rektangulära när man bytt/kompleterat till Sv.poolfbr, kollade på 4 x 8.

Om du vill ha brutna hörn är det avdrag hos Miami men tillägg hos Sv.pool.
Vill du ha njurformad som är lite större? billigare än rektangulär hos Miami, finns ej hos Sv.pool.
Vill du slippa klor? ingår hos Miami, tillägg hos Sv.pool.

Nej då, jag blev inte stött ;) men du ville bli rättad....


Har ingen pool längre!!

Men den vi hade såg ut så här: http://www.lager.st/wilma/pool/pool.htm

Utloggad Fia

SV: Priser på glasfiberpooler
« Svar #2 skrivet: mars 28, 2006, 11:46:08:08 »
Maimipool är seriösa. De har funnits i många år och har välfyllda paket. Komplett med poolskydd och rostfri plåt kostar Maimi 3*6 80 950:-. galvad 70 450:-.
Värmeväxlare ingår hos båda, byte från elpatron.
Jag tror dessa två bolag är ganska likvärdiga. Sv. poolf´s kostar 84 260:-

Hoppas du hittar "rätt" pool för er. ;)

Edit: växlaren hos sv. poolf. är på 40kw och ingår.
           -"-          Maimi      är pristillägg 40kw 1 650:-
« Senast ändrad: mars 28, 2006, 11:52:25:25 av Fia »
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Fia

SV: Priser på glasfiberpooler
« Svar #3 skrivet: mars 28, 2006, 11:59:28:28 »
Har du tittat på den här tråden? Olandersson har ju fått ett bra pris.
Iof sig kanske frakten upp till dig bli dyr ::) men det skadar ju inte att kolla. ;)

http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=263.0
« Senast ändrad: april 17, 2006, 22:58:08:08 av Fia »
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Lier

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Vännäs
  • Antal inlägg: 7
  • Total likes: 0
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
    • Villa juslin
SV: Priser på glasfiberpooler
« Svar #4 skrivet: mars 28, 2006, 22:13:09:09 »
Jo den sidan har jag varit inne på. ::) Lyllo han då!! :( Nä det var juh kul för honom han har fått bra pris på sin pool. Men det är nog som du säger att det e frakten som drar i väg :( Bor man på fel ställe igen :'(
Bygger nytt hus nu i vår och hoppas ha råd med en pool

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan