CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Vår uteplats.  (läst 3658 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad William

Vår uteplats.
« skrivet: april 26, 2009, 19:41:32:32 »
Där vi kopplar av och har det skönt. Byggde den 2008 för den öppna spisen till den gamla började gå sönder. Jag tyckte inte det lönade sig att reparera den.

Syns inte i bild men vi har en skön gjutjärnskamin i andra hörnet från den högra fåtöljen sett.
Smart poolare, född 1935.
Kan lite om mycket samt mycket om pool efter 25 år.
Kör Mac OSX, Macfrälst!

Poolgiganten

Utloggad William

SV: Vår uteplats.
« Svar #1 skrivet: maj 01, 2009, 07:07:11:11 »
Där vi kopplar av och har det skönt. Byggde den 2008 för den öppna spisen till den gamla började gå sönder. Jag tyckte inte det lönade sig att reparera den.

Syns inte i bild men vi har en skön gjutjärnskamin i andra hörnet från den högra fåtöljen sett.
Igår satt vi länge på uteplatsen och hade en egen Valborgsmässoeld. Tack vare att väggarna är så höga ser vi inte poolen som bara är någon meter från ingången.
Smart poolare, född 1935.
Kan lite om mycket samt mycket om pool efter 25 år.
Kör Mac OSX, Macfrälst!

Utloggad Fia

SV: Vår uteplats.
« Svar #2 skrivet: maj 01, 2009, 09:32:14:14 »
Där kan jag förstå att ni har fått många mysiga kvällar. O0
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad William

SV: Vår uteplats.
« Svar #3 skrivet: maj 04, 2009, 14:54:04:04 »
En bild från sommaren 2008. Dammsugning på gång med den automatiska dammsugaren som jag inte gillar. Vår lilla vovve Ida, syns också. En Shi-tzu.
Smart poolare, född 1935.
Kan lite om mycket samt mycket om pool efter 25 år.
Kör Mac OSX, Macfrälst!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag