VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Bygga in pooltak  (läst 1751 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Dottis78

Bygga in pooltak
« skrivet: april 09, 2023, 20:53:01:01 »
Är det någon som har en bild om hur det kan se ut om man vill bygga in sitt pooltak när man inte har det över poolen?
Jag har sett en bild på någon som byggt som en altan över taket men kan inte hitta bilden.

Poolgiganten

Utloggad kwhalp

SV: Bygga in pooltak
« Svar #1 skrivet: april 09, 2023, 22:45:01:01 »
Är det någon som har en bild om hur det kan se ut om man vill bygga in sitt pooltak när man inte har det över poolen?
Jag har sett en bild på någon som byggt som en altan över taket men kan inte hitta bilden.

Är det nåt sånthär du tänker?

https://www.aqvisdeck.se/

Utloggad Dottis78

SV: Bygga in pooltak
« Svar #2 skrivet: april 09, 2023, 23:55:37:37 »
Nej inte ett sånt. Mer som ett hus till ett vanligt pooltak när man inte har det över poolen. Typ som ett trähus

Utloggad Crille81

SV: Bygga in pooltak
« Svar #3 skrivet: april 29, 2023, 11:39:38:38 »
Nu har jag ingen bild på det när det blev färdigt, men det är under byggtiden. När pooltaket är under golvet eller över poolen så har jag en stötta mitt på under i-balken. För övrigt så är det dessutom ett perfekt hopptorn!

Utloggad nyburjare

SV: Bygga in pooltak
« Svar #4 skrivet: maj 13, 2023, 21:24:50:50 »
Bara nyfiken varför? Är taket på nåt sätt mer utsatt o behöver skydd när det är ihopkört än när det är över poolen? Vad är tanken med skyddet?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan