CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Jet 1 stänger ej av. L.A. Spas Oasis  (läst 793 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Micke-b

Jet 1 stänger ej av. L.A. Spas Oasis
« skrivet: maj 03, 2020, 15:58:32:32 »
Efter ett bad i helgen så stänger inte JET 1 av, den reagerar inte på knapptryckningar även fast displayen visar att den är av. Jag fick ett FLO meddelande och nuvarande temp visas inte längre i display. Stänger ner badet och kopplar ur JET1 för att se om cirkulationspumpen fungerar vilket den gör. När jag körmed JET1 urkopplad så fungerar allt som det ska, nuvarande temp visas, cirulationspump fungerar, uppvärmning, alles. Trycker jag på JET1 så hör jag att reläet klickar som det ska. Men efter att jag stängt ner badet, kopplat in JET1 så visas inte längre nuvarande temp och JET ett blåser på för fullt och reagerar inte på knapptryckning? WHAT F-C

Som det verkar så fungerar ju knappsats, tempgivare, trycksensor?, cirkulationspump, styrkort allt. Men när JET1 kopplas in så ?!
Själva pumpen och motor för JET1 fungerar förträffligt.

Styrsystem Aeware XM2/Gecko och In.Therm värmare

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag