CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Äldre jazzi spa bad  (läst 3013 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Sköld

  • Gäst
Daniel Sköld
Äldre jazzi spa bad
« skrivet: augusti 18, 2016, 11:10:44:44 »
Jag har köpt ett äldre jazzi spa bad som läckte. Lagade läckan, fyllde upp det och startade det. Alla pumpar funkade som de skulle och den värmde som det skulle. Senare på kvällen när jag skulle kolla vad temperaturen låg på så var det 32grader i poolen. Men den värmde inge mer och det går inta att starta pumparna till munstyckena. Det är en liten vattenkran med ett sträck över och det står off under nere i högra hörnet på displayen. Någon som har en manual till ett äldre jazzi spa eller vet vad det beror på?

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Äldre jazzi spa bad
« Svar #1 skrivet: augusti 18, 2016, 18:47:22:22 »
Får du inget svar här så kan du ju skicka mail till dom och be om manualen i pdf-format.

http://jazzipool.com/cute_contacts.html

Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Jimmy Blom

  • Gäst
Jimmy Blom
SV: Äldre jazzi spa bad
« Svar #2 skrivet: september 06, 2020, 14:52:25:25 »
Hej Daniel,
Såg ditt jättegamla inlägg om problem med en jacuzzi.
Fick du någon klarhet i det hela och kunde du få fram någon manual till den?
(Jag har en likadan med samma modellbeteckning och undrar lite om tex åldern)

Med vänlig hälsning,
Jimmy

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag