VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Dreampools Polen.  (läst 5511 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Knekten84

Dreampools Polen.
« skrivet: april 24, 2019, 21:18:49:49 »
Hej

Är det möjligtvis någon här inne som köpt glasfiberpool från dreampools i polen? Hur var er upplevelse? Fick ni det ni önskat? Bra kvalite? Leverans ua?

Poolgiganten

Stefano

  • Gäst
Stefano
SV: Dreampools Polen.
« Svar #1 skrivet: juni 30, 2019, 17:55:05:05 »
Jag har köpt en pool från dem. Skulle inte rekommendera den pga att den är snett gjuten vid trappan. De vill inte kompensera mig för detta mer än att de var villiga att låta mig köpa ett poolskydd med rabatt från dem, vilket inte var intressant för oss. Att nu bygga trädäcket runt en sned pool är inte kul.
Jag försökte hela förra sommaren att få dem att komma och titta på poolen men varje gång så dröjde svaret typ 2-3 veckor och de skyllde alltid på semester.
Än har ingen kommit....Leveransen funkade inte heller, de kom inte den dagen de skulle, skyllde på att föraren krockat. Vi hade då beställt lyftkran till den dagen.
Mitt råd, köp inte!

Utloggad leonard

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Motala
  • Antal inlägg: 429
  • Total likes: 130
  • Kön: Man
  • Pool javisst!
    • Visa profil
SV: Dreampools Polen.
« Svar #2 skrivet: juni 30, 2019, 23:06:22:22 »
Tråkigt att höra Stefano,

Jag har inte köpt någon pool, men jag köpte ett pooltak från dem och är jättenöjd. Allt kontakt och hantering från dem var klockren i mitt fall.
Thermopool 2.0 6x3m med hörntrappa
Pooltak, Elegance+
Zodiac pH Perfect och Chlor Perfect
BVP 200m, Nibe F1255-16 med Pool40 och 65kw VVX
Poolrobot, Zodiac RX4400

Erik A

  • Gäst
Erik A
SV: Dreampools Polen.
« Svar #3 skrivet: maj 09, 2021, 15:45:39:39 »
Tråkigt att höra Stefano,

Jag har inte köpt någon pool, men jag köpte ett pooltak från dem och är jättenöjd. Allt kontakt och hantering från dem var klockren i mitt fall.

Hej Leonard,

Jag funderar på att köpa ett pooltak från Dreampools. Är du fortfarande nöjd med taket? Vad är din uppfattning kring kvalitet jämfört med de pooltak som de etablerade poolfirmorna i Sverige säljer?

Tack på förhand

Utloggad leonard

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Motala
  • Antal inlägg: 429
  • Total likes: 130
  • Kön: Man
  • Pool javisst!
    • Visa profil
SV: Dreampools Polen.
« Svar #4 skrivet: maj 15, 2021, 20:56:27:27 »
Hej,

Taket är det inget fel på. Jag är fortfarande lika nöjd. Jag vågar påstå att det är samma tak som endel andra säljer fast under annat varumärke.
En kollega som bygger nu frågade om råd vad jag ångrade och skulle göra om. Jag svarade taket och trappa ska man ha, robot behövs inte.
Thermopool 2.0 6x3m med hörntrappa
Pooltak, Elegance+
Zodiac pH Perfect och Chlor Perfect
BVP 200m, Nibe F1255-16 med Pool40 och 65kw VVX
Poolrobot, Zodiac RX4400

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan