CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Luxlama värmepump  (läst 4013 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Åsa S

Luxlama värmepump
« skrivet: juli 12, 2011, 17:06:46:46 »
Hej!

Någon som har erfarenhet av Luxlama vp? Vi funderar starkt på att skaffa vp, och kollade på Brilix eftersom många på forumet verkar ha den och är nöjda. Försäljaren jag pratade med idag säljer både Brilix och Luxlama samt någon sort till, men han rekommenderade absolut Luxlama. Ska visst komma från samma tillverkare och vara lite av en vidareutveckling av Brilix. Nån som vet nåt/har hört nåt om detta? Är också i valet och kvalet om vi ska isolera sidorna (poolen står helt ovan mark), fördel är förstås att det isolerar :) men vi är rädda att det kan påverka plåten negativt om man stänger in ev. fukt. Är det nån av er som har isolerat sidorna och sen kollat hur det ser ut efter ett par år? Vi står i startgroparna för att bygga in poolen nu, så vi måste bestämma oss illa kvickt om vi ska isolera eller inte...

mvh Åsa

P.S. Nån som har badväder idag? Vi har det definitivt! :(

Poolgiganten

Utloggad Åsa S

SV: Luxlama värmepump
« Svar #1 skrivet: juli 12, 2011, 18:15:47:47 »
oj, glömde visst ett "inte" i PS:et... :) / Åsa

Utloggad droppen

SV: Luxlama värmepump
« Svar #2 skrivet: juli 12, 2011, 20:42:20:20 »
Är sisådär nöjd med vår Brillix. Manöverpanelen slutade fungera och då stod pumpen. Tog över 3 sommarveckor att få en ny. Andra på forumet har också råkat ut för problem med panelen. Skulle jag köpa om skulle jag köpa av någon som bara säljer värmepumpar, som kan sina saker och har reservdelar på lager. jag skulle kolla om någon seriös leverantör på värmepumpsforum också säljer pumpar till pool, alternativt köpa av min lokala poolaffär :D

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag