CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: SKJUTBARA POOLTAK  (läst 7681 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Frigolitpool

SKJUTBARA POOLTAK
« skrivet: september 03, 2004, 10:02:28:28 »
Hej Igen1

Har en fråga om någon i forumet har installerat skjutbart pooltak i isolerplast typ Termatec?

Har fått ett pris på takhos dem på drygt 100.000:- för ett sådant! Är det värt pengarna att få säsongen förlängd 2 månader.

Eller ???

Poolgiganten

Utloggad Fia

Re:SKJUTBARA POOLTAK
« Svar #1 skrivet: november 10, 2004, 18:05:15:15 »
Hejsan Frigolitpool! Jag tycker inte att det är värt 100 000:- för att förlänga säsongen. Om du vill kunna bada längre så varför inte en ved eldad badtunna som du kan använda hela vintern. Jag tror t.o.m att det blir billigare.
Men det är bara som jag tycker.
M.V.H Fia
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Tossen

Re:SKJUTBARA POOLTAK
« Svar #2 skrivet: januari 11, 2005, 11:21:02:02 »
 :)
Hej Frigolitpool, Vi köpte ett sådant pooltak under våren 2004 och är jättenöjda. Har aldrig badat så mycket som det senaste året. Det bästa är att bada när andra inte kan ;). Vi har badar fortfarande. Allt fungerar perfekt och vi behöver inte längre oroa oss för att grannens barn ska ramla i o drunkna...
Tyckte oxå det var mycket pengar, men tror att det betalar sig fort.

Utloggad maria

Re:SKJUTBARA POOLTAK
« Svar #3 skrivet: mars 10, 2005, 13:54:42:42 »
Hej ,
Vi har en liknande lösning från Eureka. Börjar bada i april och slutar i september! Dyrt, men vilken investering. Har haft den i 3 år så vi vet att den tål snö och kyla!
Titta gärna in på www.eureka-sweden.se

Utloggad blofeldt

Re:SKJUTBARA POOLTAK
« Svar #4 skrivet: juni 17, 2005, 15:23:34:34 »
Hej Igen1

Har en fråga om någon i forumet har installerat skjutbart pooltak i isolerplast typ Termatec?

Har fått ett pris på takhos dem på drygt 100.000:- för ett sådant! Är det värt pengarna att få säsongen förlängd 2 månader.

Eller ???

Visst måste det vara mycket värt att enkelt kunna skydda och värma poolen, men 100.000 för lite hårdplast.....jag tror bestämt att lite konkurrens inte vore fel inom dessa produkter....

För 100.000 kan jag kunna bygga ett inglasat poolhus med plats för både trädgårdsgrupp och pool....

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag