CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: fabriksliner till thermopool med hörntrappa i plast  (läst 7655 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Plums

SV: fabriksliner till thermopool med hörntrappa i plast
« Svar #30 skrivet: juli 25, 2017, 15:39:51:51 »
Min poäng är bara att om vi inte kan diskutera namngivna leverantörer så finns det egentligen bara en person som kan dra nytta av TS situation och erfarenhet (och naturligtvis han som tjänar pengar på trafiken som dessa inlägg genererar till forumet). Alla andra som handlar av samma lurendrejare blir lika lurade. Dessutom är det svårt att hjälpa när man bara kan gissa sig till vad TS köpt. Forumet är fyllt av trådar där levetantörer hyllas, men inget om motsatsen. Den snedvridna situationen är inget jag vill bidra till då konsumenten är den som hamnar i kläm. Även om det gör forumet till en bra reklamkamal för de som köper bannerplats och inte behöver bekymra sig om dålig reklam.

TS: Har detta företag köpt reklamplats här tro?
« Senast ändrad: juli 25, 2017, 21:47:52:52 av Plums »

Poolgiganten

Utloggad Fredde-Gbg

SV: fabriksliner till thermopool med hörntrappa i plast
« Svar #31 skrivet: juli 25, 2017, 16:15:56:56 »
Min poäng är bara att om vi inte kan diskutera namngivna leverantörer så finns det egentligen bara en person som kan dra nytta av TS situation och erfarenhet. Alla andra som handlar av samma lurendrejare blir lika lurade. Dessutom är det svårt att hjälpa när man bara kan gissa sig till vad TS köpt. Forumet är fyllt av trådar där levetantörer hyllas, men inget om motsatsen. Den snedvridna situationen är inget jag vill bidra till då konsumenten är den som hamnar i kläm. Även om det gör forumet till en bra reklamkamal för de som köper bannerplats och inte behöver bekymra sig om dålig reklam.

TS: Har detta företag köpt reklamplats här tro?

Jag bad TS om ett PM om vilken leverantör det är men inte fått nåt. Jag har också en skitleverantör och även om det inte är troligt så är det inte helt uteslutet att det är samma fåntrattar.

I mitt fall så väntar jag på leverantörens svar på mina reklamationer. Jag har bilder, dagboksanteckningar och kommunikation. Inte helt omöjligt att jag presenterar delar av det vad det lider... Gör dom inte rätt för sig så drar jag dom till tinget samt kommer att dra deras rövar i koks. Jag skulle även vilja komma i kontakt med andra som har samma leverantör för att höra hur dom upplever leverantören, det är knappast så att det bara är en missnöjd kund.

Tänkte på "ris & ros tråden, vore det inte bättre med leverantör ifylld i profilen? Det måste ju vara ok så länge man inte sågar dom? Då kan man ju kontakta andra medlemmar via PM för referenser som man troligtvis kan lita mer på än dom leverantören redovisar.

Utloggad Plums

SV: fabriksliner till thermopool med hörntrappa i plast
« Svar #32 skrivet: juli 25, 2017, 21:50:12:12 »
Förslagsvis drar du deras rövar till tinget i ett långt spår av koks och klipulver.
« Senast ändrad: juli 25, 2017, 21:56:30:30 av Plums »

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag