VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: SPrutar luft ur ett av två munstycken vid filtrering  (läst 1008 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kalle55

SPrutar luft ur ett av två munstycken vid filtrering
« skrivet: november 22, 2019, 18:48:53:53 »
Är extremt novis på detta så skulle vilja ha lite tips på hur jag ska gå till väga, jag fick ett spabad när jag fyllde år

Ett av två munstycken sprutar luft medans det andra sprutar perfekt med vatten vid filtrering :(

Det har varit igång i ca 48 timmar nu men når bara 32 grader så antar det kommer luft genom värmaren eller har jag fel?

Tror ni det är läckage på ett av munstycken för i mitt huvud borde det vara på båda om det suger luft då det är en ström genom värmaren så måste ju vara efter cirkulationspumpen eller tänker jag galet?

Tacksam för alla tips och all hjälp jag kan få!

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: SPrutar luft ur ett av två munstycken vid filtrering
« Svar #1 skrivet: november 24, 2019, 09:24:10:10 »
Titta i manualen om badet ska luftas och hur det görs.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan