CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Bevattningsförbud  (läst 992 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad andersbe2

Bevattningsförbud
« skrivet: juni 11, 2023, 13:20:57:57 »
En fråga, hur gör ni om ni har fyllt upp poolen och det sedan blir bevattningsförbud, låter ni då bara vatten dunsta eller fyller ni på? Om ni fyller på regelbundet, hur gör ni det?

Poolgiganten

Utloggad nyburjare

SV: Bevattningsförbud
« Svar #1 skrivet: juni 11, 2023, 15:49:54:54 »
Förbud brukar inte pågå i månader , så man kan klara det vattnet man om jag skulle behöva fylla på för att det går under skimmern gör jag så klart detta ändå , det är för min personliga hygien jag tvättar mig i poolen >rulla< skämt o sido så längre man betalar för vattnet och det inte räcker då är det inte kundernas fel utan leverantören

Utloggad Erica

SV: Bevattningsförbud
« Svar #2 skrivet: juni 15, 2023, 00:01:06:06 »
Det som brukar vara förbjudet vid bevattningsförbud är ju att fylla upp en tom pool.

Inloggad kwhalp

SV: Bevattningsförbud
« Svar #3 skrivet: juni 15, 2023, 00:08:53:53 »
Det som brukar vara förbjudet vid bevattningsförbud är ju att fylla upp en tom pool.


Där jag bor, (Umeå) brukar det vid vattenbrist vara OK att vattna trädgården medelst en vattenkanna.

Kommer den dagen det blir aktuellt, skära ett litet hål i vattenkannan och stoppa in trädgårdsslangen upp igenom mitt byxben, in under skjortan, skjortärmen, och slutligen in i vattenkannan.


*Vattna-vattna...*
 ::)
« Senast ändrad: juni 15, 2023, 00:46:11:11 av kwhalp »

Utloggad nyburjare

SV: Bevattningsförbud
« Svar #4 skrivet: juni 19, 2023, 00:17:16:16 »
Dessutom väldigt ovanligt med förbud på natten. Som nu i vellinge där gäller det mellan 7 o 22 så fyll poolen på natten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag