CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Camargue spa fra Bauhaus?  (läst 11308 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Nälle

Camargue spa fra Bauhaus?
« skrivet: juni 16, 2012, 19:30:17:17 »
Hei!
Norrbagge innflyttet til Sverige, som funderer å skaffe seg et utomhus spa på lavt budsjett.
Var innom Bauhaus tidligere idag og prøvesatt noen av Camargue badene der (uten vann rikitignok), Jeg finner veldig lite information ang dette merket, er disse spaene noe en burde satse på?
Har også kikket på skånska byggvaror sine bad, de kjører en kampanj nå om dagen, disse skal være fra viking spas. Men vanskelig å velge  ???

Noen med erfaring eller innspill om disse badene, eller liknende? 

På forhånd takk :)

Poolgiganten

Rockarp

  • Gäst
Rockarp
SV: Camargue spa fra Bauhaus?
« Svar #1 skrivet: juni 19, 2012, 10:18:12:12 »
Hej!

Enligt Bauhaus själva så är det samma spatillverkare som dom hade tidigare, dvs Denform (http://www.denform.se) fast under eget varunamn.

Vi får vårt spa inom en vecka eller två, köpte en billig rackare... tänkte att det var en vettig peng för något som jag inte riktigt vet hur mycket man kommer nyttja. Blir man frälst så får man väl uppgradera sig tänker jag :)


Berqua

  • Gäst
Berqua
SV: Camargue spa fra Bauhaus?
« Svar #2 skrivet: juli 13, 2012, 22:03:36:36 »
Köpte mitt spa från skånska byggvaror men kollade på Bauhaus, valet blev det USA tillverkade badet från Skånska byggvaror efter som det är  runt 10 cm djupare.
Baden på skb. heter vikingspa i USA där det lätt går att hitta info mm. på deras hemsida.
Är mycket nöjd med mitt spa:)

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag