CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Grodproblem  (läst 4483 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Martn

Grodproblem
« skrivet: augusti 21, 2007, 18:38:45:45 »
Hej.
Någon mer än jag som har problem med grodor i poolen.
Fastän vi bor i ett villakvarter, så letar sig grodor ner i poolen nästan varje natt.
Vi fångar upp dem med håv på morgonen. Tyvärr så åker en del in i bräddavloppet och drunknar.
Jag har försök med galler för bräddavloppet, men det täpps snabbt igen av löv mm. Snabbare än filtert i bräddavloppet.

Martin

Poolgiganten

Utloggad JIHHHA

SV: Grodproblem
« Svar #1 skrivet: augusti 21, 2007, 21:06:39:39 »
Tyvärr inga grodor i min pool men ordna med en ordentlig duk så slipper du hela problemet. Tyvärr om du har staket runt om och idag bara bubbeltäckning för värmens skull.-

Lycka till!

//j

Utloggad acke

SV: Grodproblem
« Svar #2 skrivet: augusti 21, 2007, 21:47:37:37 »
   Jodå!!
    Vi har tog upp 3 st paddor och 1 groda i förra veckan.
    Den här veckan har vi sluppit det.
    Inte speciellt mysigt.



Utloggad aromata

SV: Grodproblem
« Svar #3 skrivet: augusti 21, 2007, 22:32:49:49 »
Jag har fiskat upp nån mus i bräddavloppet emellanåt. Lite extra klor så blir det lättare att bada nästa gång.

Utloggad Fia

SV: Grodproblem
« Svar #4 skrivet: augusti 21, 2007, 23:16:27:27 »
Grodor o paddor förekommer med jämna mellanrum. Några få har jag hunnit att rädda o andra inte, tyvärr. :'(
Jag har standardskyddet med stroppar som är ganska så tätt men de tar sig under ändå.
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag