Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Frakt från Tyskland/Frankrike och dylika länder  (läst 2752 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Mica

Frakt från Tyskland/Frankrike och dylika länder
« skrivet: juni 07, 2007, 19:13:41:41 »
Hej,
Har kikat på nätet på överdrag med stålrör som man rullar upp med vev, typ Rollschutz och det finns ju lika många märken som det finns sajter. En del har förstärkningsrör man lägger under skenorna vintertid som gör att de ska klara även snömängder som här i norr. Det tilltalar mig om jag skulle kunna ersätta solfolie, standardtäcke (som fortfarande inte är upppackat och vinterplåtaran).
Det är dock stor skillnad på offerterna jag har fått avseende fraktkostnad (från 300 -> 800 Euro).

Hur har ni som hämtat/fraktat grejer från övriga Europa gjort?  <hmm> <hmm>

Alternativet är väl att ta ett släp eller åka ner och ta hem det på takräcket men det känns ju onödigt jobbigt.

/Mica
Folkpool Octavia 6.6 x 3.6 x 1.44.
Uppvärmning: 15 kvm solfångarpaneler + Folkpools värmeväxlare 75 kW som är kopplad till IVT Optima 500 (luft/vattenvärmepump) http://goto.glocalnet.net/tradgardsprojektet/

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag